این روزها انواع مختلفی از فیلم های بازاریابی وجود دارد ، به سختی می توان پی برد که هر نوع برای چه هدفی در تلاش است. وقتی از یک همکار / مدیر فروش پرسیدم با شنیدن ویدئوی تبلیغاتی چه فکری کردید ، او گفت: "فیلم های تبلیغاتی باعث می شوند به فکر پنیر باشم. افرادی که لباس می پوشند ، طلسم می شوند . "آیا این با آنچه در هنگام شنیدن فیلم تبلیغاتی فکر می کنید مطابقت دارد؟
برای آنها زمان و مکانی وجود دارد و دانستن اینکه چه زمان و چگونه از آنها استفاده کنید به شدت در موفقیت آنها تأثیر می گذارد. هدف از این پست تجزیه و تحلیل دلیل ، زمان و نحوه استفاده از فیلم های تبلیغاتی به عنوان نوعی بازاریابی است ، بنابراین شما برای همیشه به عنوان یک شرکت پنیر که در سراسر جهان لباس می پوشد ، به یاد نمی آورید.
هدف:
تعجب آور نیست که هدف از فیلمهای تبلیغاتی تبلیغ محصول یا خدمات و غیر مستقیم ، یک شرکت است. کیفیت ویدیوی شما در شرکت شما تأثیر خواهد گذاشت. بنابراین اگر پیام شما نامشخص است ، ویدیوی شما ضعیف ویرایش شده است یا فقط یک ویدیوی کاملا خسته کننده است ، شرکت شما با استفاده از روش های منسوخ شده شهرت برقرار می کند که ارتباط برقرار نمی کند. در حالی که هدف تبلیغات است ، شما باید تصمیم بگیرید که از ارتقا it آن به چه نتیجه ای می رسید - آیا برای افزایش بازدید از وب سایت تبلیغ می کنید؟ برای افزایش پیگیری شبکه های اجتماعی؟ برای افزایش آگاهی از برند؟
محتوا:
محتوای یک ویدیوی تبلیغاتی باید حول یک چیز باشد: سرگرمی. من دوست دارم که فیلم های تبلیغاتی را به عنوان فیلم های "معرفی" به CONSENSUS think در نظر بگیرم. آنها با ارائه نیم نگاهی به جذابیت محصول شما مخاطبان شما را برای نمایش آماده می کنند. آنها به راحتی قابل اشتراک هستند و نباید خیلی رسمی یا عمیق باشند. طول آنها نباید بیش از 2-3 دقیقه باشد و در حالی که شما می خواهید مخاطبان خود را در مورد محصول خود آموزش دهید ، تمرکز همچنان باید بر روی سرگرمی باشد. سرگرمی آنها چیزی است که باعث می شود شما را به یاد بیاورند و می خواهند بیشتر بدانند.
چه موقع از یک ویدیوی PROMO استفاده کنید:
هرگز استفاده از ویدئوی تبلیغاتی زمان اشتباهی ندارد اما قطعاً زمان های بهتری برای استفاده از آن وجود دارد. به عنوان مثال ، اگر شرکت شما به تازگی محصول جدید یا ویژگی جدیدی تولید کرده باشد ، استفاده از یک ویدیوی تبلیغاتی برای انتشار خبر انتشار آن می تواند به بازدید ویدئو و بازتاب بیشتر محصول یا ویژگی جدید کمک کند. یا شاید شرکت شما در یک کنفرانس / نمایشگاه تجاری شرکت کند (یا حتی فقط به یک نمایشگاه برود) - شما می توانید تبلیغاتی را در این رویداد ایجاد کنید و از هیاهوی اطراف آن حمایت کنید. تکنیک دیگر این است که به سادگی زبانه ها را در مورد موضوعات داغ مورد علاقه مخاطبان خود نگه دارید. به این ترتیب می توانید ویدیوی تبلیغاتی خود را به چیزی مرتبط کنید که قبلاً در مورد آن صحبت شده و در راس ذهن آنها قرار دارد.
هر قضیه ای که باشد ، حتماً طرح مشخصی از آنچه می خواهید فیلم بگیرید ، داشته باشید. آیا این یک فیلم زنده یا متحرک خواهد بود؟ قبل از شروع فیلمبرداری ، باید در هر مرحله از ویدیو استوری بورد کنید. نکته: ما تمایل داریم که از منابع عالی و رایگان که در اطراف خود داریم چشم پوشی کنیم. درخواست بازخورد درباره ویدیوی شما راهی عالی برای ایجاد تغییرات کوچک است که ممکن است تأثیر زیادی داشته باشد.
3 مرحله اول برای ساخت فیلم تبلیغاتی شما
10 قانون کپی رایت که هر تهیه کننده ویدیو باید در مورد آنها بداند
10 سوال برای یک مقاله ویدئویی تبلیغاتی برنده
12 موسیقی فیلم تبلیغاتی متحرک برای الهام بخشیدن به هسته اصلی شما
3 سوالی که قبل از ساخت فیلم بازاریابی باید بپرسید
5 بهترین میزبانی ویدیو برای مشاغل
چگونه یک تیزر تبلیغاتی برای تجارت خود بسازیم؟ بهترین ویدیوی تبلیغاتی تاکنون!
، ,تبلیغاتی ,یک ,فیلم ,ویدیوی ,های ,فیلم های ,استفاده از ,است ، ,به عنوان ,یک ویدیوی
درباره این سایت