فقط در عرض چند ثانیه ایده. این همه است؟ نه آنها با استفاده از قدرت شگفت انگیز تصاویر و انیمیشن ها ، این کار را به روشی جذاب ، متقاعد کننده و جذاب انجام می دهند.
با توجه به این نکته ، و با توجه به اینکه این نوع ویدئوها باید بدون از دست دادن اثربخشی خود مستقیماً به اصل مطلب برسند ، می توانید تصور کنید که فیلم های طولانی نیستند. و حق با شماست . اگر ایده این است که قبل از اینکه مخاطب خود را نسبت به آنچه شما برای گفتن ابراز علاقه می کنید ، راه حل مفیدی برای نقاط درد خود ارائه دهید ، نمی توانید وقت زیادی را تلف کنید.
مطمئناً ، طول فیلم تبلیغاتی شما ممکن است بسته به عوامل مختلف متفاوت باشد: نوع فیلم متحرکی که انتخاب می کنید ، زمینه ای که شرکت شما در آن کار می کند و مرحله قیف فروش که فیلم برای آن ساخته شده است. اما ، با وجود این (و بر اساس تجربه ما) ، می توانیم بگوییم که -منافع- یک طول ایده آل برای فیلم های بازاریابی انیمیشن وجود دارد: بین 60 تا 90 ثانیه. در این مدت می توانید پیام های کلیدی خود را بدون از دست دادن تعامل با اثربخشی تحویل دهید.
6 دلیل اینکه هیچ کس محتوای تیزر تبلیغاتی شما را تماشا نمی کند
این یک مثال عالی است! یک ویدیوی تبلیغاتی که ما برای دوستانمان در Branch ، یک بستر ارتباط تلفن همراه ، ایجاد کردیم.
ویدیوی شبکه های اجتماعی چقدر باید طول بکشد؟ YouTube، Facebook، and Instagram Video Length
آیا شنیده اید که مردم می گویند "زمینه همه چیز است"؟ خوب ، این هرگز درست تر از صحبت کردن در مورد طول فیلم های ایده آل برای شبکه های اجتماعی نبوده است.
می بینید که هر پلتفرم از یک دنیا جداست. آنها نه تنها مدتهای متفاوتی را مجاز می دانند ، بلکه تنظیمات برگزیده طول بیننده از یک شبکه به شبکه دیگر به میزان قابل توجهی متفاوت است. بسته به نوع فیلم حتی در یک پلتفرم متفاوت هستند.
هیچ پاسخی برای همه این س oneالات وجود ندارد. هنوز هم ، به راحتی می توان گفت که در برخی از سیستم عامل ها برخی از طول باعث تعامل بیشتر از دیگران می شود. بیایید نگاهی دقیق تر بیندازیم:
فیلم های اینستاگرام
این پلتفرم برای محتوای بصری در نظر گرفته شده است که می توان گفت سریعترین نوع محتوا برای مصرف است. شاید به همین دلیل است که فیلم های کوتاه در این شبکه موثرتر از فیلم های طولانی هستند. چقدر کوتاه؟ این به ویژگی بستگی دارد:
حداکثر طول ویدیوی پست اینستاگرام زیر علامت 30 ثانیه است. به عبارت دقیق تر ، طبق گفته های هاب اسپات ، پست های ویدیویی 26 ثانیه ای باعث بالاترین میزان جذابیت می شوند.
طول فیلم استوری اینستاگرام برای هر کارت تا 15 ثانیه است. شما می توانید برای ساخت فیلم طولانی تر به اندازه دلخواه کارت خرج کنید ، اما بهتر است از کمتر از 3 استفاده کنید. به عبارت دیگر ، ویدیوی شما حداکثر باید 45 ثانیه طول بکشد.
ویدئوهای یوتیوب
الگوریتم YouTube از ویدیوهای طولانی طرفداری می کند زیرا باعث می شود بینندگان وقت بیشتری را در سیستم عامل بگذرانند. به همین دلیل ، امروزه ، متوسط طول ویدیوی YouTube حدود 10 دقیقه است.
اما این بدان معنا نیست که شما باید برای ایجاد یک ویدیوی طولانی از تلاش خود صرف نظر کنید! خوب نیست که فیلم 2 دقیقه ای خود را با کرک پر کنید تا بیشتر دوام بیاورد. ممکن است بینندگان آن را رها کرده و از آن بدشان بیاید ، و هنوز رتبه بالایی در SERP YouTube ندارد.
بنابراین ، تعیین بهترین طول برای فیلم های YouTube دشوار است. مدت زمان ایده آل به هر نوع مخاطب خاص و نوع فیلم بستگی دارد. ما قبلاً درباره طول استاندارد برخی از قالب ها صحبت کرده ایم ، بنابراین برای تازه کردن حافظه خود اینجا را کلیک کنید!
فیلم های فیس بوک
فیس بوک انواع مختلفی از ویژگی های ویدئویی را ارائه می دهد و هر یک از آنها دارای طول فیلم ایده آل متمایز است. بیایید آنها را بررسی کنیم:
پستهای ویدئویی ارگانیک فیس بوک بیشترین میزان جذابیت را در زمانی ایجاد می کنند که طول آنها حدود 90 ثانیه باشد.
یک فیلم داستانی فیس بوک می تواند تا 20 ثانیه طول بکشد.
طول تبلیغ ویدیویی فیس بوک باید کمتر از 15 ثانیه باشد ، چه قبل از یک ویدیوی دیگر نمایش داده شود و چه در خبرخوان. هرچه آگهی ویدیویی کوتاه تر باشد ، میزان تکمیل آن بیشتر است.
چگونه می توانید توجه مخاطب خود را حفظ کنید؟
نکات و ترفندهایی وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از رها کردن بیننده در ویدیوی تبلیغاتی خود ، آنها را اجرا کنید. این منابع مفید را بررسی کنید که به شما کمک می کنند در این 60/90 ثانیه بیشترین بهره را ببرید!
5 شرکت برتر آموزش تولید فیلم تبلیغاتی برای انتخاب!
تماس با اقدامات: CTA منبع مفیدی برای جلب توجه مخاطب شما و هدایت او از طریق کانال فروش است.
زیرنویس یا زیرنویس: اکثر مردم فیلم ها را بدون صدا ، به ویژه در تلفن های همراه خود تماشا می کنند. افزودن زیرنویس یا زیرنویس به ویدیوی شما می تواند حتی درصورت بی صدا بودن آن را قابل درک و جذاب کند.
این منابع مفید می توانند به شما در حفظ توجه و علاقه مخاطب کمک کنند. اما اگر فیلم بازاریابی شما مطابق انتظار شما عمل نکند ، ممکن است دلایل دیگری در پشت آن وجود داشته باشد: اسکریپت ضعیف یا به طور کلی فیلم بی کیفیت.
3 مرحله اول برای ساخت فیلم تبلیغاتی شما
10 قانون کپی رایت که هر تهیه کننده ویدیو باید در مورد آنها بداند
10 سوال برای یک مقاله ویدئویی تبلیغاتی برنده
12 موسیقی فیلم تبلیغاتی متحرک برای الهام بخشیدن به هسته اصلی شما
3 سوالی که قبل از ساخت فیلم بازاریابی باید بپرسید
5 بهترین میزبانی ویدیو برای مشاغل
چگونه یک تیزر تبلیغاتی برای تجارت خود بسازیم؟ بهترین ویدیوی تبلیغاتی تاکنون!
، ,فیلم ,های ,طول ,یک ,ثانیه ,فیلم های ,می توانید ,فیس بوک ,ایده آل ,خود را
درباره این سایت