همانطور که یک دهه را پشت سر می گذاریم و اولین قدم های خود را در 2020 کاملاً جدید برمی داریم ، موضوعی غیرقابل بحث است - فضای دیجیتال طی ده سال گذشته تغییرات بزرگی را تجربه کرده است.
امروزه ، مردم از اینترنت برای جستجوی اطلاعات ، خرید ، کار ، یادگیری چیزهای جدید ، تفریح و تعامل با دیگران استفاده می کنند - به همین دلیل ویدیو به ابزاری لازم و قدرتمند برای مارک ها تبدیل شده است! شما می توانید محصولات جدید را به روشهای جذاب آموزش ، سرگرمی و تبلیغ کنید.
و در میان سبک های مختلف ، فیلم های تیزر تبلیغاتی به عنوان یکی از م mostثرترین موارد موجود در این نمایشگاه برجسته می شوند. آنها می توانند مخاطبان را درگیر کنند ، آگاهی را برای نام تجاری شما به ارمغان بیاورند و تبدیل را تقویت کنند. همه با یک قطعه.
مسئله این است که به نظر می رسد همه به همان اندازه که موثر هستند ، نمی دانند که چرا چنین هستند. برای رفع این مشکل ، ما تمام اطلاعاتی را که در این زمینه نیاز دارید جمع آوری کرده ایم تا کمی زمینه فراهم کنیم و به شما کمک کنیم تا استراتژی 2020 خود را ترسیم کنید.
در سال 2019 ، به طور متوسط ، مردم 84 دقیقه در روز با مصرف محتوای ویدئویی صرف می کنند ، این تعداد پیش بینی می شود که تا سال 2021 به 100 دقیقه برسد. همانطور که انتظار می رفت ، مارک ها متوجه این روند رو به رشد شدند و بیشتر و بیشتر محتوای ویدیویی را در استراتژی های بازاریابی خود گنجانده اند. .
به ویژه به نظر می رسد توضیح دهندگان از نظر عملکرد ، رویای صاحبان مشاغل و یک انتخاب بسیار محبوب در مورد بازاریابی ویدئویی هستند. آنها به مارک ها کمک می کنند آنچه را انجام می دهند یا ارائه می دهند - چگونه می توانند مشکلات مشتریان خود را حل کنند - و محصولات خود را به روشی ساده ، قابل درک و سرگرم کننده به نمایش می گذارند.
چه بیشتر ، به نظر می رسد مخاطبان آنها را دوست دارند! در واقع ، مطالعات می گویند که 79٪ مردم ترجیح می دهند یک فیلم تیزر تبلیغاتی را ببینند تا در مورد یک محصول اطلاعاتی کسب کنند یا راه حلی پیدا کنند تا اینکه متنی در مورد آن بخوانند.
کاملاً چشمگیر ، ها؟
از نظر ارائه نتایج ، به نظر می رسد مفسران نیز برجسته باشند. طبق گفته های Forbes ، وقتی با سایر سبک های ویدیویی مقایسه می شوند ، ROI بیشتری تولید می کنند و تا 80٪ در نرخ تبدیل افزایش می دهند.
سرانجام ، شما نمی توانید این واقعیت را نادیده بگیرید که Google وب سایت های دارای محتوای ویدیویی را دوست دارد (و آنها را اولویت بندی می کند!). فقط واقعیت جاسازی قطعه ای در صفحه فرود می تواند به شما در بهبود رتبه بندی ارگانیک در Google کمک کند.
چرا فیلم های تیزر تبلیغاتی کار می کنند؟
خوب ، شما اعداد را مشاهده کردید و آنها جامد هستند - هنگامی که صحبت از بازاریابی ویدیویی می شود ، موارد کمی می توانند با یک فیلم تیزر تبلیغاتی موثر پا به پا شوند.تبلیغات چرخ فلک ویدیویی اینستاگرام: استراتژی ها و بهترین روش ها
اما چرا ، دقیقاً؟
همانطور که از نام آن مشخص است ، این ویدیوها کوتاه و معمولاً متحرک هستند که مشاغل از آنها برای نشان دادن ایده ها ، محصولات یا خدمات پیچیده به روشی ساده و جذاب استفاده می کنند. مفسران با اجرای بسیار خوب ، راه حل یک شرکت را برای یک نقطه درد خاص توصیف می کنند ، به گونه ای که با مخاطبان هدف آن متناسب باشد.
اما ، همانطور که می توانید تصور کنید ، "خوب اجرا شده" کلمه عملیاتی در آنجا است. بنابراین ، بیایید کمی بیشتر به معنای آن بپردازیم.
سادگی: ویدئوهای تیزر تبلیغاتی عالی پیچیده ترین ایده های تجاری را می گیرند و آنها را به مفاهیمی قابل درک تبدیل می کنند. شما نمی خواهید مخاطب خود را با یک توضیح خسته یا از دست بدهید ، بنابراین هرگز از بالا نروید یا با توضیح دهندگان خیلی فنی نباشید. آنها را ساده و جالب نگه دارید!
روایت: برای تأثیرگذاری ، تعامل و برقراری ارتباط با مخاطبان شما ، آنها باید پیام روشنی را منتقل کنند.کلیپ های تبلیغاتی کوتاه در مقابل بلند؟ به همین دلیل است که یک فیلمنامه کاملاً مکتوب و یک داستان داستانی متقاعد کننده در هسته اصلی هر ویدئو تیزر تبلیغاتی قرار دارد. ما نمی توانیم به اندازه کافی بر این مسئله استرس داشته باشیم: قصه گویی برجسته همه تفاوت را در جهان ایجاد می کند.
طول: با طراحی ، تمام قطعات بازاریابی ویدیویی کوتاه هستند. به طور خاص ، توضیح دهندگان برای کمک به مخاطبان هدف شما برای درک ارزش پیشنهادی شما و ایجاد اولین جرقه علاقه در زمان ثبت است. به عنوان یک قاعده کلی ، طول ایده آل آنها در حدود علامت 90 و 120 ثانیه قرار دارد ، اما ممکن است مشخصات آن با توجه به نیاز شما کمی متفاوت باشد.
کیفیت: چه یک نرم افزار پیچیده و چه یک محصول فانتزی را تبلیغ کنید ، در صحنه آنلاین ، قابلیت اطمینان برند شما همیشه به کیفیت محتوای شما گره خورده است. هرگز در دام محتوای عمومی نیفتید! چه انیمیشن و چه لایو اکشن ، حتماً خودتان یک شرکت ماهر در زمینه تولید ویدیو پیدا کنید که بتواند کیفیت عالی را در یک قیمت مناسب برای شما ارائه دهد.
هدفمند: اگر می خواهید قطعه شما نتیجه بگیرد ، باید مخاطبان خود را بشناسید و قطعه ای درست کنید که مستقیماً با آنها صحبت کند. هرچه محتوای شما متناسب تر باشد ، مشتریان شما بیشتر مشتاق و مایل به اقدامی خواهند بود.
مثالهای ویدئویی عالی عالی
نظریه همه خوب و خوب است ، اما من خودم یک یادگیرنده بصری هستم! بنابراین ، بیایید ببینیم که تمام آن عناصری که تاکنون در مورد آنها بحث کردیم چگونه از طریق توضیحاتی که این کار را به درستی انجام می دهند از یکدیگر بازی می کنند!
شماره 1 GreenGeeks
در اینجا یک نمونه کامل از فیلم تیزر تبلیغاتی فوق العاده است. این مسئله واضح ، سرگرم کننده است و به مشکلی مشترک اما کاملاً ناشناخته که مخاطبان هدفش روی آن سرمایه گذاری خواهند کرد ، می درخشد.
GreenGeeks خدمات میزبانی وب با کیفیت ، مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست را ارائه می دهد. راه حل های فنی به عنوان یک چالش برای توضیح موثر ، به ویژه هنگامی که می خواهید بر مثبت آن تأکید کنید ،
تأثیر غیر آلاینده بر محیط زیست ما. بندرت کار ساده ای است.6 سرویس برتر تولید فیلم در حال حاضر در بازار!
ما آن را در این قطعه از طریق قدرت روایت تصویری بیرون کشیدیم. با تمرکز بر یک داستان ساده ، ما توانستیم بیان کنیم که GreenGeeks چگونه راه حل ویژه و ابتکاری خود را به روشی آموزنده و فوق العاده قابل تطبیق ارائه می دهد.
راوی همدل و انیمیشن های زیبایی که مکمل این قطعه هستند ، فقط گیلاس های بالای صفحه هستند.
شماره 2 Hawksearch
موشن گرافیک نوعی فیلم تیزر تبلیغاتی است که برای مقابله با ایده های انتزاعی یا نه چندان سرگرم کننده به روشی مستقیم و جذاب استفاده می شود. آنها با ترکیب عناصر اینفوگرافیک مانند متن ، آی ها و نمودارها با انیمیشن ، داده ها را به صورت قابل هضم ارائه می دهند.
بنابراین ، همانطور که باید هر فیلم ویدئویی موشن گرافیک باشد ، این پروژه Hawksearch هم پویا و هم آموزشی است. علاوه بر انتقالهای روان ، دارای آهنگی خوش بینانه است که کاملاً انرژی پرانرژی را تکمیل می کند و توجه مخاطب را حفظ می کند. باحال ، درست است؟
# 3 Unroll. من
Unroll.Me هدف من این است که به مشتریان خود کمک کنیم تا صندوق های ایمیل خود را به سرعت و به راحتی پاک کنند.
آنها برای به نمایش گذاشتن این عملکرد ، این فیلم تیزر تبلیغاتی زنده را تهیه کردند که در آن شش نفر مختلف از برنامه استفاده می کنند و هنگام انجام آن از آن لذت می برند!
ساده ، قابل تعویض است و دارای یک نسخه کپی بردار است. آفرین!
# 4 JotForm
JotForm یک فرم ساز آنلاین با کاربرد آسان برای هر مشاغل ، مهم نیست که اندازه و مکان باشد. آنها برای نشان دادن اینکه خدماتشان چقدر مفید است ، مسیر فیلمهای تیزر تبلیغاتی متحرک را طی کردند.
این قطعه با یک گربه متحرک زیبا و به عنوان قهرمان اصلی و یک راوی آرام ، تعدادی از سناریوهای رایج را نشان می دهد که در آن JotForm می تواند به شما در سهولت ، سرعت و امنیت بیشتر کمک کند.
مستقیم است و به نکته می رسد ، چیزی که مخاطبان مطمئناً از آن قدردانی می کنند!
شماره 5 کوک رفع
Stitch Fix یک سرویس شخصی طراحی شده متناسب با سلیقه ، بودجه و سبک زندگی مشتریان آنهاست.
تنها در مدت 30 ثانیه ، این تیزر تبلیغاتی عملکرد زنده دقیقاً همان چیزی را معرفی می کند - کاری که آنها انجام می دهند و نحوه انجام آن - به روشی کاملاً قابل تعامل! یک تیزر تبلیغاتی ساده و در عین حال فوق العاده کارآمد دیگر که می توانید برای بهبود وضعیت خود از آن استفاده کنید.
شلوارک
"همیشه در حال تکامل" احتمالاً بهترین برچسب برای توصیف دنیای دیجیتال است. وقتی فکر می کنید سرانجام چیزهای زیادی را پشت سر می گذارید ، می فهمید که روندها بار دیگر تغییر کرده اند. سرگرم کننده و به چالش کشیدن بازاریابان و صاحبان مشاغل به طور یکسان!
ویدئوهای تیزر تبلیغاتی ابزاری در اختیار شما قرار می دهند تا بدون داشتن فروش زیاد ، زمینه فروش مناسب را ایجاد کنید. آنها به شما کمک می کنند تا به سرعت برند خود را معرفی کنید ، اینکه چه کاری انجام می دهید و اینکه چگونه می توانید مشکلات مشتری خود را به روشی قابل حل حل کنید.
اما شاید مهمتر از همه ، آنها همچنین به شرکت ها فرصت ابتکار و ایجاد محتوای تازه را برای نمایندگی آنلاین آنها می دهند.نحوه انجام پردازش مجدد کاربر با محتوای ویدئو - همه آنچه باید بدانید! پیام آنها را از رقابت جدا کنید.
بنابراین ، در صورتی که در کل فیلم "تیزر تبلیغاتی" تازه وارد باشید ، واقعاً امیدواریم که این پست برای شما مفید واقع شده باشد. و اگر ایده خوبی برای vid شرکت خود می خواهید ، اما مطمئن نیستید که چگونه آن را از طریق مفسران زنده کنید ، دریغ نکنید با ما تماس بگیرید! ما همیشه هیجان زده ایم که به شرکت های دیگر کمک می کنیم تا از قطعات خود بیشترین بهره را ببرند!
3 مرحله اول برای ساخت فیلم تبلیغاتی شما
10 قانون کپی رایت که هر تهیه کننده ویدیو باید در مورد آنها بداند
10 سوال برای یک مقاله ویدئویی تبلیغاتی برنده
12 موسیقی فیلم تبلیغاتی متحرک برای الهام بخشیدن به هسته اصلی شما
3 سوالی که قبل از ساخت فیلم بازاریابی باید بپرسید
5 بهترین میزبانی ویدیو برای مشاغل
چگونه یک تیزر تبلیغاتی برای تجارت خود بسازیم؟ بهترین ویدیوی تبلیغاتی تاکنون!
، ,یک ,تبلیغاتی ,های ,تیزر ,فیلم ,تیزر تبلیغاتی ,می کنند ,خود را ,می دهند ,را به
درباره این سایت