تصور زمانی که اینستاگرام وجود ندارد دشوار است. از زمان راه اندازی در سال 2010 ، این برنامه با جهش و بازاریابی به زمینه دیجیتالی دست یافته است و امروزه به یکی از محبوب ترین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی تبدیل شده است.

در مورد مشاغل ، با بیش از یک میلیارد حساب فعال در ماه ، اینستاگرام یک محیط عالی برای ایجاد روابط عمیق تر با مشتریان فراهم می کند. گسترش آنها برای تبلیغ محصولاتشان از طریق مجموعه ای جامع از ابزارها ، ویژگی ها و قالب های منحصر به فرد.

و از همه آنها ، تبلیغات چرخ فلک اینستاگرام به عنوان یکی از موثرترین عملکردها و نتایج به دست می آید.3 قانونی که باید قبل از ارسال متن خود به یک صداپیشه رعایت کنید

امروز ، ما بر روی این ابزار تمرکز کرده ایم تا شما بتوانید هر آنچه در مورد این منبع عالی بازاریابی نیاز دارید را بیاموزید. لذت بردن!

و ، اگر زیاد از استراتژی محتوا اطلاع ندارید ، در اینجا یک ویدیوی خوب توضیح داده شده است که در مورد بازاریابی ورودی به شما می گوید!
تبلیغات چرخ فلک اینستاگرام به طور خلاصه
تبلیغات چرخ فلک اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از چندین تصویر ، فیلم یا ترکیبی از هر دو در یک واحد ، تبلیغات خود را انجام دهند. آنها همچنین می توانند در زیر فراخوانی برای اقدام اضافه کنند ، متن زیر را برای هر اسلایدر ویرایش کنند و به چندین صفحه وب پیوند دهند ، و فرصتی بزرگ برای دریافت هدایت از سیستم عامل فراهم کنند.

نکته جالب در مورد تبلیغات چرخ فلک ، انعطاف پذیری خلاق است که به بازاریابان امکان می دهد تا حداکثر ده تصویر یا فیلم را در یک واحد تبلیغاتی به نمایش بگذارند. از این طریق ، آنها می توانند داستان های عمیق تری را بیان کنند و از طریق روش های غوطه وری بیشتر به مشتریان بالقوه برسند.
چرخ و فلک تبلیغات و داستانها
اینستاگرام با بیش از 500 میلیون نفر روزانه از آنها استفاده می کند ، هم اکنون تبلیغات چرخ فلک برای Stories را ارائه می دهد. دو نوع وجود دارد: Native Stories و Expandable Stories.

داستانهای قابل توسعه سنتی تر هستند. آنها به مارک ها اجازه می دهند تا حداکثر ده کارت استفاده کنند و بیننده برای ادامه تماشا باید مجبور به ضربه زدن باشد. در مورد Native Stories ، همه کارتها (حداکثر تا سه کارت) به صورت خودکار نمایش داده می شوند ، بنابراین بیننده مجبور نیست برای دیدن اطلاعات بیشتر انگشت خود را بکشد یا کلیک کند.
نکاتی که باید قبل از ایجاد تبلیغ چرخ فلک اینستاگرام بدانید
تبلیغات چرخ فلک اینستاگرام می تواند یک تغییر دهنده واقعی در کار بازاریابی شما باشد ، اما چند مورد وجود دارد که باید آنها را بخاطر داشته باشید تا از آنها نهایت استفاده را ببرید.10 قانون کپی رایت که هر تهیه کننده ویدیو باید در مورد آنها بداند

بیایید نگاهی سریع به برخی از بهترین استراتژی ها برای اجرای تبلیغات چرخ فلک موفق بیندازیم!

هدف گذاری
یکی از دلایل بسیاری که چرا اینستاگرام چنین پلتفرمی قدرتمند برای تبلیغ محصولات یا خدمات شما است ، این واقعیت است که این سایت متعلق به فیس بوک است و گزینه های شگفت انگیزی را برای هدف قرار می دهد.

مهم نیست که شما در تقسیم بندی مخاطبان خود چقدر دقیق یا خاص باشید: شما می خواهید برای نوجوانان در شیکاگو کمپینی را اجرا کنید که از موسیقی ژاپنی و خوردن همبرگرهای گیاهی لذت می برند؟ به هر حال ، این کار را بکنید!

در واقع ، وقتی صحبت از تبلیغات چرخ فلک می شود ، ترجیح داده می شود که هر مخاطب منحصر به فرد را در کمپین های مختلف متلاشی کنید و او را با تبلیغاتی متناسب با نیاز و مرحله چرخه خرید خود هدف قرار دهید. با این روش می توانید اطمینان حاصل کنید که هر تبلیغ چرخ فلک محتوای مناسب را به افراد مناسب نشان می دهد!

موارد را کپی کنید
اینستاگرام یک پلت فرم فوق العاده تصویری است ، که چیزهای زیادی داده شده است! اما به همان اندازه که طراحی با کیفیت بالا اهمیت دارد ، هنگام ایجاد یک تبلیغ چرخ فلک اینستاگرام ، باید کپی متقاعد کننده و آموزنده نیز تهیه کنید.

یک عنوان خوب ساخته شده زمینه اضافی را به تبلیغ می دهد و پیامی را که می خواهید با تصاویر یا فیلم های خود منتقل کنید تقویت می کند. بعلاوه ، اگر کپی شما ساده و قابل اجرا باشد ، همچنین می تواند به بیننده کمک کند تا در مرحله بعدی چه کاری انجام دهد.

CTA خود را هوشمندانه انتخاب کنید
اینستاگرام مجموعه ای از 20 دکمه CTA از قبل طراحی شده را برای انتخاب فراهم می کند ، مانند اشتراک ، خرید اکنون ، بیشتر بدانید ، ثبت نام کنید ، بیشتر تماشا کنید ، با ما تماس بگیرید و اکنون اهدا کنید.

هنگام انتخاب یک مورد ، توجه داشته باشید که در تبلیغ چرخ فلک خود چه نوع محتوایی را به دنبال کنندگان خود نشان می دهید و می خواهید بعداً چه کاری انجام دهند.انواع فیلم های بازاریابی

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم شما یک راه حل IT ارائه می دهید و از یک فیلم کوتاه توضیح دهنده برای نشان دادن نحوه کار به مخاطب خود استفاده می کنید. منطقی است که به جای دکمه تماس با ما یا ثبت نام ، یک دکمه بیشتر بیاموزید یا بیشتر مشاهده CTA کنید.

به تبلیغات چرخ فلک خود ویدیو اضافه کنید
خواه از سرگرمی ، الهام گرفتن ، یادگیری چیز جدید یا خرید ، مردم عاشق تماشای فیلم هستند - به ویژه در اینستاگرام!

این برای تبلیغ کنندگان به فرصتی منحصر به فرد تبدیل می شود تا طیف وسیع تری از محتوا را به مخاطبان خود نشان دهند و تجربه داستان سرایی عمیق تری را ارائه دهند. به حدی که اینستاگرام مارک ها را ترغیب می کند تا محتوای ویدیویی را به تبلیغات چرخ فلک خود اضافه کنند زیرا این امر جذابیت بالاتری نسبت به کمپین های فقط با عکس دارد.

همانطور که قبلاً اشاره شد ، نیازی به استفاده از یک قالب یا قالب دیگر به طور انحصاری نیست - می توانید یک تبلیغ چرخ فلک ویدیویی Instagram یا ترکیبی از عکس و ویدیو را اجرا کنید. اما نکته مهم این است که افزودن ویدیو می تواند پیام بازاریابی شما را ارتقا بخشد ، برای برند شما شخصیتی ایجاد کند و درک چشمگیرتری از تجارت یا محصول شما به چشم اندازهای شما بدهد.

تبلیغات چرخ فلک اینستاگرام - بهترین موارد استفاده
شماره 1 راه اندازی محصولات
اگر می خواهید علاقه خود را افزایش داده و پیروان خود را اذیت کنید ، موارد کمی جذاب تر از معرفی محصول هستند.

برای تنظیم یکی ، می توانید از یک تبلیغ چرخ فلک اینستاگرام با عکس های جذاب استفاده کنیدچگونه یک تیزر تبلیغاتی برای تجارت خود بسازیم؟ بهترین ویدیوی تبلیغاتی تاکنون!

حتی شامل یک فیلم "نگاه اول" است. این چیزی است که صنعت سرگرمی می داند چگونه آن را به خصوص با فیلم های آینده بسیار خوب انجام دهد!
به یاد داشته باشید که مشارکت تجاری در اینستاگرام بسیار زیاد است - 90٪ کاربران حداقل یک حساب تجاری را دنبال می کنند. بنابراین ، اگر محتوای فریبنده ای تولید کنید ، آن را به محیطی مناسب برای گسترش دسترسی و ایجاد یک جامعه وفادار تبدیل می کند!


شماره 2: نمایش ویژگی های محصولات
حتی اگر مردم تمایل بیشتری به گشت و گذار و خرید آنلاین دارند ، این واقعیت که آنها نمی توانند محصول را قبل از خرید امتحان کنند ، اغلب یک تصمیم گیری است. با این حال ، بازاریابان می توانند با یک قطعه تبلیغاتی مناسب ، آنها را ترغیب کنند که جهش کنند.

این همان کاری است که یک نسخه آزمایشی محصول انجام می دهد - از طریق تصاویر و فیلم های دقیق ، اعتماد را جلب می کنید و شواهد ملموسی ارائه می دهید که از چیزهای شگفت انگیزی که درباره محصولات خود ادعا می کنید پشتیبانی می کند.

در این حالت ، با تبلیغات چرخ فلک اینستاگرام ، شما بستر مناسبی برای نمایش محصولی از زوایای مختلف به طرفداران خود ، نمایش ویژگی های جالب و کلیدی مزایای آن دارید. و همه این کارها را به صورت یکپارچه انجام دهید که به عادت های ناوبری منظم آنها نفوذ نکند!

این یک نمونه عالی از یک فیلم محصول است که می تواند برای تبلیغ در اینستاگرام استفاده شود!
شماره 3 پشت صحنه کی نگاه می کنید
مردم واقعاً لذت می برند که پشت پرده نگاهی بیندازند و بفهمند که چگونه "پخته می شود". با به اشتراک گذاشتن جزئیات داخلی در مورد نام تجاری ، تیم و فرآیندهای خود ، می توانید ارتباط خود را با پیروان خود تقویت کنید.

چیزی که تبلیغات چرخ فلک می تواند به شما کمک کند زمان زیادی را بدست آورید.

شما می توانید عکس ها یا فیلم های مربوط به برنامه ریزی و نحوه تنظیم رویدادها ، مواردی که در ساخت محصولات شما ایجاد می شود یا نگاهی کوتاه به دفاتر نمایشی به طرفداران خود نشان دهید. این پیروان شما را به تعامل با نام تجاری شما و سرمایه گذاری در موارد مربوط به شرکت شما فراتر از محصولات شما دعوت می کند.
شماره 4 داستان سرایی و روایت
صحبت از برقراری ارتباط با مخاطب خود ، هیچ چیز قدرتمندتر از داستان سرایی برند نیست. یک تکنیک قدیمی که هنوز هم یکی از م effectiveثرترین ابزارهایی است که بازاریابان در عرصه دیجیتال در اختیار دارند.

ما انسان ها موجوداتی اجتماعی و احساسی هستیم و داستان سرایی به ما کمک می کند تا از طریق تجربیات مشترک پیوند برقرار کنیم. بنابراین ، به جای اینکه بسیار پر فروش باشید ، هنگام استفاده از داستان سرایی ، باید بر روی ارائه پیام خود تمرکز کنید و به احساساتی بپردازید که در مخاطب شما طنین انداز است. این به شما کمک می کند تا ارتباط عمیق تر و صمیمانه تری با آنها برقرار کنید.

مزیت تبلیغات چرخ فلک اینستاگرام این است که توضیح داستان ، ارزشها و هویت برند شما را به ویژه با ویدئو آسان می کنند. چرا؟ زیرا به بازاریابان این امکان را می دهد تا بسیاری از اطلاعات را به روش های متوالی ، خلاقانه و جذاب به سرعت متراکم کنند!

چه با یک سری فیلم های کوتاه همراه باشید و چه یک تبلیغ تجاری تمام طول ، توصیه ما این است که محتوای الهام بخشی را به اشتراک بگذارید. این افراد جدید را به سمت برند شما جذب کرده و وفاداری مشتریان فعلی شما را تقویت می کند!

3 مرحله اول برای ساخت فیلم تبلیغاتی شما

10 قانون کپی رایت که هر تهیه کننده ویدیو باید در مورد آنها بداند

10 سوال برای یک مقاله ویدئویی تبلیغاتی برنده

12 موسیقی فیلم تبلیغاتی متحرک برای الهام بخشیدن به هسته اصلی شما

3 سوالی که قبل از ساخت فیلم بازاریابی باید بپرسید

5 بهترین میزبانی ویدیو برای مشاغل

چگونه یک تیزر تبلیغاتی برای تجارت خود بسازیم؟ بهترین ویدیوی تبلیغاتی تاکنون!

، ,یک ,فلک ,چرخ ,های ,اینستاگرام ,چرخ فلک ,را به ,تبلیغات چرخ ,می کند ,است که

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فیلم آهنگ عکس خبر پرو هند تی وی معرفت الله Zoomixl قفس فیلم مطالب اینترنتی کلنگ آباد حرف دل دفترچه یادداشت دانلود کتاب