وقتی استراتژی بازاریابی ویدئویی B2B خود را تعریف کردید ، وقت آن است که به قسمت سرگرم کننده بروید: به این فکر کنید که چه قطعاتی را تولید می کنید!

بیایید نگاهی به محبوب ترین و موثرترین انواع فیلم ها بیندازیم!

4.1 توضیحات فیلم ها
فیلم های توضیح دهنده قطعات انیمیشن کوتاه هستند که در کمتر از 2 دقیقه ایده ها یا موضوعات پیچیده را به روش های ساده ، واضح و جذاب نشان می دهند.

آنچه آنها را برای کسب و کارها بسیار موثر می کند این است که آنها ترکیب داستان سرایی قدرتمند و طراحی با کیفیت بالا را به بیننده کمک می کنند تا دلیل وجود یک محصول یا خدمات را درک کند. همه در حالی که به درد خاص مخاطب پرداخته و یک راه حل ایده آل - یعنی شما!5 بهترین آگهی تبلیغاتی Super Bowl و چرا به یاد ماندنی هستند

هدف اصلی فیلم های Explainer این است که "مکالمه" در مورد محصول یا خدمات خود را شروع کنید. کمک به شما در تولید سرنخ هنگام انتقال پیامهای واضح ، هدفمند و م thatثر که آنها را از مسیر فروش پایین می آورد.

اینها همچنین می توانند به کسب و کار شما کمک کنند تا مشتریان بالقوه را به خود جلب کند ، موجبات تبدیل کاربر ، ایجاد آگاهی از برند و همچنین افزایش میانگین زمان حضور در سایت در وب سایت شما را از جمله مزایای بسیار خوب دیگر فراهم کند!

4.2 فیلم های آموزشی
همانطور که قبلاً گفتیم ، فیلمهای آموزشی با هدف آموزش مخاطب در مورد مشکلات خاصی که با آنها سروکار دارند یا موضوعاتی که به آنها علاقه دارند ، ارائه می شود.

نکته جالب در مورد این فیلم ها این است که می توانند هر موضوعی را پوشش دهند و آنچه را که پیچیده یا ساده است به چیزی سرگرم کننده و قابل درک تبدیل کنند. با این حال ، به یاد داشته باشید که شما همیشه باید موضوعاتی را انتخاب کنید یا با مشکلاتی که مخاطبان شما برای آنها ارزشمند خواهد بود مقابله کنید ، صرف نظر از چرخه خبر یا فصل فعلی.هزینه یک تیزر تبلیغاتی چقدر است؟

اگر تجارت شما از فیلم های آموزشی به روش صحیح استفاده کند ، چشم انداز شما شروع به دیدن شما به عنوان یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد می کند. مرجعی در صنعت شما که قادر است به طور ایثارگرانه دانش و تخصص را به اشتراک بگذارد. کمک به شما برای ایجاد اقتدار ، تقویت اعتماد مشتری ، بهبود رتبه بندی ارگانیک در موتورهای جستجو و افزایش در معرض دید کلی برند.

4.3 چگونه فیلم ها
فیلم های How-To نیز آموزشی هستند ، اما ساختار و زبان کاملاً متفاوتی دارند.

در شکل ابتدایی تر ، این قطعات آموزشی است که برای طی کردن بیننده در تمام مراحل مورد نیاز برای انجام یک کار یا روند ، از ابتدا تا انتها طراحی شده است.

هدف اصلی آنها کمک به پاسخگویی به س questionsالاتی است که مربوط به مخاطبان است یا به آنها می آموزد که چگونه کاری را انجام دهند که قبلاً نمی دانستند.

Atelier Ryza: Ever Darkness amp; the Secret Hideout - Teaser Trailer - IGN

از آنجا که آنها بسیار ساده ، واضح و پویا هستند ، مشاغل می توانند از این فیلم ها برای نشان دادن انواع اقدامات ، از فعالیت های روزمره گرفته تا فرآیندهای پیچیده تر ، استفاده کنند. مانند نحوه طبخ دستور العمل ، ساخت پروانه اریگامی یا استفاده از یک نرم افزار.

استفاده از فیلم های How To To در استراتژی ویدیویی خود برای افزایش حضور آنلاین ، جلب اعتماد و ایجاد بازدید از وب سایت مارک کاملاً مناسب است.
آنها همچنین برای کمک به اهداف پیچیده بازاریابی مانند فروش متقابل و فروش فوق العاده هستند. به عنوان مثال ، با این ویدئوی چگونگی تهیه تا دوشنبه ، می توانید نحوه استفاده از پلت فرم - که در درجه اول به عنوان یک ابزار مدیریت تیم ایجاد شده است - به عنوان مدیر CRM را بیاموزید. چیزی که احتمالاً اکثر مردم از آن چشم پوشی می کنند!بهترین سیستم عامل ها و کانال های توزیع تیزر تبلیغاتی در سال 2020

4.4 تبلیغات بازرگانی
تبلیغات تبلیغاتی احتمالاً شناخته شده ترین ویدیوها توسط مخاطبان عام است. تبلیغات ویدئویی نیز نامیده می شوند ، آنها قطعات جلب توجه کننده ای هستند که به فروش یا تبلیغ یک نام تجاری و محصول یا خدمات آن متمرکز هستند.

برخلاف انواع دیگر ویدئوها ، تبلیغات تبلیغاتی این واقعیت را پنهان نمی کنند که سعی دارند چیزی را تبلیغ کنند یا بینندگان را متقاعد کنند. در حقیقت ، آنها برای نشان دادن نام تجاری شما به روش های به یادماندنی و معنی دار برای تأثیر بر مشتریان بالقوه و تقویت شناخت برند طراحی شده اند.

برای این کار ، آنها معمولاً بهترین ویژگی های محصول ، یک مفهوم کلیدی یا ارزش منحصر به فرد را برجسته می کنند. همه با تصاویر جذاب و یک فراخوان واضح برای عمل در انتها جفت می شوند.

تبلیغات کوتاه است و به ندرت از مرز 30 ثانیه عبور می کند. اتفاقاً این امر آنها را برای بازاریابی ویدیویی اجتماعی و تبلیغات آنلاین ایده آل می کند. با این حال ، توجه داشته باشید که برای آگهی های تجاری رتبه بندی آلی در SERP ها دشوارتر است!

در مجموع ، اگر تبلیغات ویدئویی به خوبی اجرا شود ، یک منبع بازاریابی عالی برای افزایش آگاهی از برند ، جذب مشتری جدید و افزایش بازدید به وب سایت شماست.

4.5 فیلم های توصیف مشتری
توصیفات مشتری از مشتریان گذشته یا فعلی برخوردار است که تجربیات مثبت خود را با نام تجاری ، محصول یا خدمات شما به اشتراک می گذارند.12 موسیقی فیلم تبلیغاتی متحرک برای الهام بخشیدن به هسته اصلی شما

همانطور که می توانید تصور کنید ، ویدئوهای Testimonial یکی از قدرتمندترین منابعی است که مشاغل در اختیار دارند ، خصوصاً در مورد ترغیب چشم اندازهای مربوط به ارزش برند شما.

با این حال ، به همان اندازه که مشتری ارائه می دهد ، برای ارائه نتایج ، آنها باید احساس واقعی و واقعی داشته باشند - مردم می توانند تشخیص دهند که یک نظر یا نظر جعلی است!

بسیار مهم است که به مشتریان خود اجازه دهید بدون مجبور کردن پاسخ آنها ، در مورد تجربیات خود صحبت کنند. به این ترتیب ، برای بینندگان - AKA ، مخاطبان هدف شما - شناسایی داستان های مشتریان گذشته شما آسان تر خواهد بود. افزودن توصیفات به vi

استراتژی deo می تواند به شما کمک کند تا اعتماد خود را به نام تجاری خود افزایش دهید ، تجارت خود را انسانی کرده و چشم انداز خود را برای خرید محصول خود جلب کنید.

4.6 فیلم های محصول
فیلم های محصول برای توضیح چگونگی عملکرد یک محصول یا خدمات به واقعی ترین و اصیل ترین روش ها طراحی شده اند. نمایش ویژگی ها و مزایای اصلی آن از طریق محتوای مرتبط ، با کیفیت و فریبنده.

این ویدئوها معمولاً برای مشاغل تجارت الکترونیک ، هم برای محصولات فیزیکی و هم برای محصولات دیجیتالی تهیه می شوند. به خریداران آنلاین کمک می کند تا احساس کنند با دستان خود محصول (یا خدمات) را بررسی می کنند. مشاغل معمولاً آنها را در وب سایت های خود قرار می دهند تا به بازدیدکنندگان کمک کند تا سریعتر و به طور موثر میزان ارزش پیشنهادی خود را درک کنند. با توجه به همین نکته ، آنها برای افزایش اعتماد به محصول شما ، پرورش منجر ، و نزدیک کردن آنها به تصمیم خرید بسیار مناسب هستند.

4.7 فیلم های داستان شرکت
به جای این که محصول یا خدمات خود را در کانون توجه قرار دهید ، فیلم های Story Story - یا Video Culture Company - فرهنگ و هویت برند شما را به نمایش می گذارند.

با استفاده از قدرت قصه گویی محکم ، آنها به مخاطبان اجازه می دهند عنصر انسانی موجود در پشت یک شرکت را ببینند. کمک به مشاغل در هر اندازه و صنایع برای ارتباط در سطح عمیق تر و صمیمی تر با چشم انداز.

اگرچه ، برای تأثیرگذاری ، مخاطبان باید احساس کنند که فیلم متناسب با شما است. بنابراین ، فیلم های فرهنگ شرکت همیشه باید نشان دهنده شرکت شما باشند. مطابقت با لحن ، ارزشهای اصلی و شخصیت برند شما. استفاده از قطعات Company Story در استراتژی بازاریابی ویدئویی دیجیتال برای انسانی سازی نام تجاری ، افزایش اعتماد به نام تجاری و ایجاد وفاداری بیشتر با مشتریان بسیار مناسب است.

4.8 فیلم های متداول
فیلم های متداول در مورد محصول ، خدمات یا شرکت شما اطلاعات دقیق و مرتبطی را ارائه می دهند.

با توجه به اینکه آنها برای پیش بینی شایع ترین شک و تردیدهای احتمالی شما طراحی شده اند ، می توانند به شما در پرورش سرنخ کمک کنند ، آنها را به تصمیم گیری درباره خرید نزدیک کرده و تبدیلات را افزایش دهید. همه در حالی که تجربه پاسخ به س questionsالات را معنی دار ، پویا و سرگرم کننده می کنید!

اکنون ، برای دستیابی به این نتایج ، فیلم های متداول باید اطلاعات مفید را به روش های ساده ، مختصر و مستقیم ارائه دهند. آخرین چیزی که نمی خواهید خسته کردن مردم یا گیج کردن آنها باشد!

3 مرحله اول برای ساخت فیلم تبلیغاتی شما

10 قانون کپی رایت که هر تهیه کننده ویدیو باید در مورد آنها بداند

10 سوال برای یک مقاله ویدئویی تبلیغاتی برنده

12 موسیقی فیلم تبلیغاتی متحرک برای الهام بخشیدن به هسته اصلی شما

3 سوالی که قبل از ساخت فیلم بازاریابی باید بپرسید

5 بهترین میزبانی ویدیو برای مشاغل

چگونه یک تیزر تبلیغاتی برای تجارت خود بسازیم؟ بهترین ویدیوی تبلیغاتی تاکنون!

، ,های ,فیلم ,یک ,محصول ,کند ,فیلم های ,است که ,خود را ,را به ,یا خدمات ,استراتژی بازاریابی ویدئویی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

بهداشت فروشگاه اینترنتی انتخاب کلیک صادق شکاری chokolo جامع ترین اخبار و اطلاعات برنامه نویسی و سئو تخفیف ویژه فقط برای امروز کرم‌های کامپیوتر نارون دانلود بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. راستین مطالب اینترنتی