داشتن یک نوع وب سایت ثابت و متن دار دیگر ایده خوبی نیست.
در چشم انداز دیجیتالی امروز ، مردم انتظار پویایی و نوآوری در محتوای خود را دارند ، به ویژه از مارک های مورد علاقه خود! طبیعتاً ، بیشتر مشاغل برای جلب بازدیدکنندگان و ارتباط عمیق تر با آنها از این اصطلاحات ، به محتوای ویدیویی روی آورده اند.
و از بین سبکهای مختلف موجود ، فیلمهای خوب توضیح دهنده از نظر ارائه تجربیات معنی دار و جذاب یکی از موثرترین آنها هستند. کمک به مارک ها برای افزایش بازدید ، تولید هدایت های جدید و بهبود تبدیل ها.
با این حال ، اگرچه داشتن یک فیلم توضیح دهنده با کیفیت بالا بسیار طولانی است ، اما قرار دادن آن در مکان مناسب و در شرایط مناسب نیز بسیار مهم است.3 سوالی که قبل از ساخت فیلم بازاریابی باید بپرسید
امروز ، ما می خواهیم بیاموزیم که چگونه می توانید یک تجربه به یاد ماندنی را به درستی با ترکیب فیلم توضیح دهنده خود با وب سایت خود بسازید. آماده؟
بهترین نقاط برای توضیح دهندگان شما
همانطور که غنی سازی به عنوان یک فیلم توضیح دهنده می تواند در وب سایت شما باشد ، جایی که آنها را قرار می دهید می تواند بر میزان کارآیی آنها تأثیر بگذارد. به اهداف خود برای این فیلم فکر کنید و مطمئن شوید که مکان آن با آنها مطابقت دارد.
1. صفحه اصلی
صفحه اصلی شما از اولین (و مشخص ترین) نقاط تماس مشتریان بالقوه شما با نام تجاری شماست. این جایی است که آنها می روند تا درباره شما و محصول شما بیشتر بدانند. تا ببینید آیا راه حل شما راه حلی است که آنها به دنبال آن هستند. و بفهمید که آیا شما یک برند قابل اعتماد ، حرفه ای ، مفید و حتی سرگرم کننده هستید!
بنابراین ، افزودن یک فیلم زیبا و جذاب که به سرعت کار شما را توضیح می دهد و نقاط درد خاص آنها را برطرف می کند ، کاری بی فایده است.
نکته مهمتر ، داشتن یک ویدیوی صفحه اصلی همچنین می تواند به شما کمک کند تا بازدید کنندگان خود را در سایت خود بیشتر نگه دارید. یک مزیت از نظر SEO ، از آنجا که Google از زمان جلسه در صفحه و نرخ گزاف گویی به عنوان یک عامل رتبه بندی استفاده می کند.
2. صفحه فرود اختصاصی
گاهی اوقات شما باید پیشگیرانه عمل کنید و مشتری ها را به سمت خود بیاورید تا اینکه تمرکز خود را روی ارتباط با آنها بگذارید. این همان چیزی است که صفحه فرود برای آن مناسب است: بازدیدکنندگان از صفحه ای را هدف قرار می دهیم که به طور هدفمند برای تبدیل آن بازدید کنندگان به لید طراحی شده است.
قرار دادن فیلم توضیح دهنده مناسب در صفحات فرود می تواند به شما کمک کند پیام خود را به طور مثرتر منتقل کنید ، محصول یا خدمات خود را تبلیغ کنید و بازدید کنندگان را ترغیب به اقدام کنید.بهترین سیستم عامل ها و کانال های توزیع تیزر تبلیغاتی در سال 2020
و همه اینها از یک مطلب واحد است!
3. پست های وبلاگ
برای ارتقا پیام اصلی نام تجاری شما ، هر محتوایی که توسعه می دهید باید با بقیه موارد همخوانی داشته باشد. یکی از ساده ترین راه ها برای استفاده از تلاش های بازاریابی پس از تولید توضیح دهنده ، افزودن آنها به عنوان رسانه برای تقویت پست های وبلاگ شما است.
هنگامی که مقالات مفیدی می نویسید ، دانش خود را با چشم اندازهای کنجکاو به اشتراک می گذارید ، که به شما کمک می کند اعتماد به نام تجاری خود را تقویت کرده و روابط محکم تری ایجاد کنید. افزودن فیلم های عالی برای همراهی و افزایش اطلاعات شما جذابیت بیشتری برای آن پست ها ایجاد می کند!
نکته مهم در مورد جاسازی ویدیو در مقالات شما این است که این زمینه مفید است و ایده های شما را غنی می کند. کمک به خوانندگان برای درک بهتر از کارهایی که انجام می دهید ، چقدر باتجربه هستید و می توانید راه حل های اصلی خود را درک کنید.
ویدیوهای توضیح دهنده در وب سایت شما - انجام دهید
پیشنهادهای ارزش را اولویت بندی کنید
آیا تا به حال برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک محصول وب سایتی را بررسی کرده اید و بعد از چند دقیقه کاملا ناامید شده کلیک می کنید زیرا پاسخ مناسبی پیدا نکردید؟ من می دانم که دارم!
به صورت آنلاین ، افراد باید هرچه سریعتر به س theirالات خود پاسخ دهند ، به ویژه هنگامی که برای اولین بار به یک مارک معرفی می شوند.
"شما باید از همان ابتدا در مورد کسب و کار خود و ارزش پیشنهادی آن شفاف باشید."
هرگز درمورد توضیح دادن دلیل و چگونگی کمک به آنها ، وقت خود را با کاوش در متنهای طولانی و گیج کننده تلف نکنید. استفاده از یک فیلم توضیح دهنده جالب ، جذاب و کوتاه برای برجسته کردن مزایای اصلی خود به طریقی که با آنها سازگار باشد ، بدیهی است ، یک گزینه عالی است.
چگونه می خواهید زندگی آنها را راحت کنید؟ چرا محصول شما بهترین راه حل موجود است؟ چرا آنها باید به شما اعتماد کنند؟ فیلم های توضیح دهنده به گونه ای طراحی شده اند که به سرعت و با کارآیی به این س questionsالات بپردازند.
این ویدیوی توضیح دهنده زیبا را که ما برای همکاری Squared ، یک بستر طراحی شده برای حل مشکل تیم های بین اداری و از راه دور ، بررسی کنید. در کمتر از 90 ثانیه ، این یک سناریو مشترک برای مشاغل مدرن (سطح حضور در تماس های کنفرانس از راه دور) را ارائه می دهد و راه حل کامل - آنها!10 سوال برای یک مقاله ویدئویی تبلیغاتی برنده
پخش خودکار و Muteplay
پخش خودکار ویدئوها می تواند وب سایتی را با بی واسطه و پویایی فراهم کند و به بیننده کمک کند بدون نیاز به کلیک سریع ، ایده کسب و کار شما را به سرعت دریافت کند. انصافاً ، اگر مطمئن نیستید که ساکت هستند ، ممکن است کاملاً تهاجمی و گاهی اوقات مستقیم آزاردهنده باشد!
در اینجا چند نکته وجود دارد که می توانید برای پیاده سازی خودکار بدون تداخل زیاد دنبال کنید:
فیلم خود را کوتاه ، ساده و چشم نواز نگه دارید.
سعی کنید حرکت زیاد و انتقال سریع را نشان ندهید که ممکن است بازدیدکنندگان جدید را منحرف یا گیج کند!
صدای ویدیوی خود را غیرفعال کنید یا آن را بسازید
صدا اختیاری - اجازه دهید شخص تصمیم بگیرد!
می توانید از یک حرکت حلقه ای از ویدیوی خود به عنوان "پیش نمایش" از آنچه در صورت بازدید بازدید کننده از دکمه پرداخت استفاده می شود استفاده کنید.
قابلیت دید کلیدی است
همانطور که به نظر می رسد واضح است: اگر برای تهیه یک ویدیوی توضیح دهنده با کیفیت عالی و با کیفیت بالا وقت و هزینه کرده اید ، آن را کتمان نکنید!
توضیح دهندگان برای نشان دادن سریع پیام به گونه ای طراحی شده اند که متناسب با نقاط درد مخاطب مورد نظر باشد. ایجاد راهی عالی برای ارتباط با چشم اندازها و کمک به آنها در درک اینکه چگونه یک راه حل خاص می تواند زندگی آنها را آسان کند. و اگر آنها را در گوشه ای از سایت فراموش شده خود دفن کنید ، تمام این پتانسیل از بین می رود.3 سوالی که قبل از ساخت فیلم بازاریابی باید بپرسید
با این وجود ، به خاطر داشته باشید که اگر می خواهید تمرکز خود را روی قطعه خود حفظ کنید ، احتمالاً باید برخی از عناصر دیگر را در صفحه خود تنظیم یا متعادل کنید. شما نمی خواهید یک عکس فریبنده یا یک کپی بزرگ رعد و برق فیلم شما را بد و برعکس ، درست است؟
ویدیوهای توضیح دهنده در وب سایت شما - Don'ts
اهداف خیلی زیادی تعیین نکنید
این نکته کاملاً استاندارد است اما نکته قابل توجه هنوز هم بسیار مهم است: با افزودن یک فیلم توضیح دهنده به وب سایت خود ، هدفی واحد را که می خواهید به آن برسید ، شناسایی کنید و برای رسیدن به آن تلاش کنید.
آیا می خواهید از فیلم توضیح دهنده خود برای رتبه بندی بهتر در SERP استفاده کنید؟ آیا می خواهید تبدیلات خود را افزایش دهید؟ آیا لازم است حضور آنلاین خود را بهبود ببخشید؟ آیا از آن برای کمک به چشم اندازها برای درک بهتر محصول یا خدمات خود استفاده می کنید؟ آیا می خواهید اعتماد مصرف کننده را جلب کنید؟
با تعیین اهداف مشخص ، شما آمادگی بیشتری برای اندازه گیری عملکرد کلی ویدیوی خود در سایت خود خواهید داشت. همچنین به شما کمک خواهد کرد که برای اصلاح استراتژی بازاریابی ویدیویی بعدی خود باید تغییر یا تغییر دهید.
به ناچار ، محتوای ویدیویی عالی در سایت شما از طرق مختلف به شما کمک خواهد کرد. اما حفظ تمرکز بر روی یک هدف اصلی به شما کمک می کند تا به راحتی و به طور مداوم موثرتر را بسنجید ، اندازه بگیرید و تغییر دهید.
از کپی نوشتن خوب چشم پوشی نکنید
حتی اگر فیلم توضیح دهنده شما باید در مرکز صحنه باشد ، کپی شما هنوز هم یک رقصنده مهم است! یکی که به شما کمک خواهد کرد تا قطعه شما را تکمیل و ارتقا دهد.
اساساً ، متن بازدید کنندگان شما را از طریق وب سایت شما راهنمایی می کند ، به آنها کمک می کند صفحه شما را سریعتر اسکن کنند و درک کنند که در هر بخش چه انتظاراتی دارند. مرتبط ترین اطلاعات را انتخاب کنید و آنها را در اولین پاراگراف ها ، عنوان ها ، زیرنویس ها و لیست های پرگل قرار دهید!
علاوه بر این ، به خاطر داشته باشید که نسخه عالی به شما کمک می کند سایت خود را از دیدگاه SEO بهبود ببخشید. نوشتن کپی متقاعد کننده با کلمات کلیدی مناسب ، در کنار CTA قدرتمند یک فرمول قاتل برای استفاده بیشتر از ویدیوی شماست!
نکته حرفه ای: در صورت تردید ، آن را خیلی پیچیده نکنید و فوق العاده فنی نکنید. جملات خود را کوتاه ، ساده ، خواننده پسند و در دسترس قرار دهید!
3 مرحله اول برای ساخت فیلم تبلیغاتی شما
10 قانون کپی رایت که هر تهیه کننده ویدیو باید در مورد آنها بداند
10 سوال برای یک مقاله ویدئویی تبلیغاتی برنده
12 موسیقی فیلم تبلیغاتی متحرک برای الهام بخشیدن به هسته اصلی شما
3 سوالی که قبل از ساخت فیلم بازاریابی باید بپرسید
5 بهترین میزبانی ویدیو برای مشاغل
چگونه یک تیزر تبلیغاتی برای تجارت خود بسازیم؟ بهترین ویدیوی تبلیغاتی تاکنون!
، ,یک ,توضیح ,کند ,فیلم ,دهنده ,خود را ,توضیح دهنده ,به شما ,می کند ,فیلم توضیح ,فیلم توضیح دهنده ,خاطر داشته باشید ,ویدیوهای توضیح دهنده ,ویدیوی توضیح دهنده
درباره این سایت