اگر بخواهید تجارت خود را به روشی مفید و جذاب برای مخاطبان خود ارتقا دهید ، چه اتفاقی می افتد؟ شما البته از فیلم های تبلیغاتی استفاده می کنید!

این ویدئوها قطعات کوتاه و جذاب هستند که به روش ساده یک محصول یا خدمات را توضیح می دهند. به دلیل استفاده از قصه گویی و کیفیت بالا ، بسیار جذاب و قدرتمند هستند.
ما ویدیوهای تبلیغاتی انیمیشن زیادی ساخته ایم ، بنابراین ممکن است فکر کنید در عشق به آنها کمی تعصب داریم. اما واقعیت این است که این ویدیوها یکی از پرکاربردترین ابزارهای بازاریابی در حال حاضر هستند زیرا بسیار کارآمد هستند.

بازاریابان آنها را دوست دارند - و آمارها نیز از ما پشتیبانی می کنند!

تقریبا 95٪ از کاربران اینترنت یکی از این فیلم ها را تماشا کرده اند تا درباره محصول یا خدمات بیشتر بدانند. از این گذشته ، مردم ترجیح می دهند یک فیلم جذاب و ساده را برای یادگیری در مورد یک موضوع خاص تماشا کنند تا خواندن هزاران کلمه اطلاعات پیچیده.

بنابراین ، آیا فکر می کنید این فیلم ها را به کمربند بازاریابی خود اضافه کنید؟ سپس ادامه مطلب را بخوانید! ما نه تنها نحوه ساختن یک ویدیوی تبلیغاتی برای تجارت خود را به شما نشان خواهیم داد ، بلکه به شما خواهیم گفت که چگونه بهترین ویدیوی تبلیغاتی را ایجاد کنید!
1. چرا باید برای کسب و کار خود یک فیلم تبلیغاتی تهیه کنید
● برای توضیح چیزهای سریعتر
به صورت آنلاین ، توجه افراد هر لحظه کوتاه می شود. بگذریم - مردم زندگی پرمشغله ای دارند! و آنچه که آنها نیاز دارند نوع محتوایی است که بیشترین میزان اطلاعات را در کمترین زمان به آنها می دهد.

این نوع فیلم دقیقاً همین کار را می کند. آنها توجه مخاطب شما را جلب می کنند . آنچه شما نیاز دارید و اگر تنها به متن یا توضیحات پیچیده اعتماد کنید از دست خواهید داد.

ویدئوهای تبلیغاتی به مخاطبان شما دقیقاً آنچه را که باید در مورد محصول یا خدمات شما بدانند ، می گوید و آنها را مایل به دانستن اطلاعات بیشتر می کند. بعد از اینکه آنها به ویدیوی شما نگاهی بیندازند ، آنها مجذوب خواهند شد - و این یک خرید در حال انجام است.


بینندگان شما اقدامی انجام خواهند داد
این ویدئوها به طور خاص برای مخاطبان شما طراحی شده اند تا درگیر شوند و تمام مدت آن را تماشا کنند - بنابراین آنها به یک دعوت به عمل با استراتژیک پاسخ مثبت می دهند. با استفاده از این ، می توانید آنها را مجبور کنید که در خبرنامه خود مشترک شوند ، فرم را پر کنند ، مطالب خاص را بارگیری کنند ، از فروشگاه آنلاین خود دیدن کنند .

● شما باید از آن در همه جا استفاده کنید
به دلیل ماهیت محتوای آن - روایتی ساده و جذاب و اطلاعاتی که درک آن آسان است - این نوعی ویدئو است که بدون توجه به اینکه در کدام بستر از آن استفاده می کنید نتایج بالایی به همراه خواهد داشت.

بازاریابان این نوع ویدئو را "چند پلت فرم" می نامند زیرا شما می توانید از آن در حساب های رسانه های اجتماعی خود ، بستر YouTube و وب سایت خود با همان نوع نتایج مثبت مخاطبان خود استفاده کنید.

این عالی است ، زیرا این بدان معناست که شما می توانید مخاطبان مختلف را ، مهم نیست که آنها در کجا هستند! معمولاً پیروان شما در شبکه های اجتماعی همان افرادی نیستند که می توانند به عنوان مثال شما را در جستجوی YouTube پیدا کنند.
هر چند یک نکته! اگر به چند پلتفرم می روید ، مطمئن شوید YouTube را فراموش نمی کنید. این نه تنها در ویدئو تخصص دارد ، بلکه دومین موتور جستجوی آنلاین است. هرگز قدرت داشتن ویدیویی را که در YouTube رتبه بالایی دارد ، دست کم نگیرید.

● مردم ویدیو را به متن ترجیح می دهند
در وب سایت هایی که هر دو ویدئو و متن در یک صفحه در دسترس هستند ، 72٪ از افراد ترجیح می دهند فیلم را تماشا کنند تا در مورد یک محصول یا خدمات اطلاعات کسب کنند. به طور کلی ، بازدیدکنندگان حدود 20٪ از متن را به صورت آنلاین می خوانند ، بنابراین بقیه اطلاعات خود را از منابع دیگر - اینفوگرافیک ، گیف ، تصاویر . اما به ویژه ویدئو - می گیرند.

مردم اطلاعات را به ساده ترین و سریع ترین شکل ممکن می خواهند - چرا وقتی می توانند به همان میزان از اطلاعات ویدئویی که فقط 90 ثانیه طول می کشد ، پانزده دقیقه وقت صرف خواندن مقاله کنند؟

محتوای ویدیویی حال و آینده بازاریابی است و اگر هدف جذب بیشتر تبدیل و فروش باشد ، فیلمهای تبلیغاتی ضروری هستند.

کافی است نگاهی بیندازید که چگونه این ویدیوی تبلیغاتی برنامه ویژگی های Travello را به روشی پویا و توصیفی توضیح می دهد.
آنها آگاهی از برند را ایجاد می کنند
اگر فیلم فروش انیمیشن شما به درستی انجام شده باشد ، در آن جزئیات مارک مانند رنگ مارک ، شخصیت های سفارشی و موارد دیگر نشان داده می شود. به این ترتیب ، مخاطبان شما می دانند که چه کسی در پشت ویدئو قرار دارد: زیرا این فیلم کاملاً متناسب با بقیه ارتباطات برند شما خواهد بود.

علاوه بر این ، فیلم های تبلیغاتی بازاریابی به راحتی می توانند با منطق تلفن همراه سازگار شوند و باعث افزایش دید آنلاین شما و رتبه بندی بالاتر شما در موتورهای جستجو می شوند (وقتی مخاطبان شما وقت کافی را برای تماشای فیلم های شما در وب سایت خود صرف می کنند ، موتورهای جستجو مانند Google می دانند که محتوای شما مفید و محبوب ، بنابراین آنها شما را بالاتر می برند!).

2. چگونه بهترین ویدیوی تبلیغاتی را ایجاد کنیم!
خوب ، شما یاد گرفته اید که چگونه یک ویدیوی تبلیغاتی برای کسب و کار خود بسازید. اما اگر واقعاً می خواهید از تمام مزیت های یک ویدیوی تبلیغاتی برخوردار شوید ، باید این کار را به درستی انجام دهید. بنابراین ، اگر تصمیم گرفته اید که یکی از این فیلم ها را در استراتژی بازاریابی خود بگنجانید ، به مکان مناسبی رسیده اید! اینها چند نکته برای ایجاد بهترین ویدیوی تبلیغاتی تاکنون است:

● بدانید مخاطب هدف شما چه کسی است. و چه سلام نیاز

قبل از اینکه به چیز دیگری فکر کنید ، باید مهمترین چیز را تعریف کنید: مخاطبان شما چه کسی است و آنها به چه چیزهایی نیاز دارند؟ با دانستن مشکلات و کشمکش های مخاطبان هدف خود ، می توانید محتوایی ایجاد کنید که پاسخگوی هر نیاز آنها باشد.

بهترین راه برای انجام این کار طراحی Buyer Personas است که نمایشی ایده آلی از مخاطبان شما به شکل شخصیت های مختلف است.

ایده این است که به این شخصیت های خریدار مشخصات ، نام ها و شخصیت هایی بدهید که به دسته های مختلف مخاطبان شما اشاره می کنند. و پیام خود را به سمت آنها سوق دهید. مخاطبان شما احساس خواهند کرد که شما مستقیماً با آنها صحبت می کنید ، بنابراین آنها بلافاصله با محتوای شما و نام تجاری شما درگیر می شوند - و آنها شما را به یاد می آورند.

Sc متن خود را به "چه" ، "چگونه" و "چرا" تقسیم کنید
هر فیلم مشهوری داستانی دارد که ساختار فیلمنامه کلاسیک سه مرحله ای را دنبال می کند: آغاز ، میانه و پایان. وقتی برای تجارت خود یک ویدیوی تبلیغاتی تهیه می کنید ، باید یک قدم جلوتر بروید!

داستان خود را به این سه مرحله تقسیم کنید ، اما با افزودن اهداف خاص برای هر یک آن را ادویه کنید. در ابتدا باید "چه" را توضیح دهید: چه مشکلی برای مخاطبان شما وجود دارد که با استفاده از محصول یا خدمات شما حل می شود؟

سپس ، میانه روایت باید به این پرسش پاسخ دهد که "چگونه": چگونه محصول شما می تواند به مخاطب شما کمک کند ، چگونه مشکلات او را حل می کند؟

و سرانجام ، "چرا": چرا آنها باید شما را به جای رقابت انتخاب کنند؟

به این فیلم تبلیغاتی برنامه نگاهی بیندازید و ببینید این سه مرحله چگونه به شما در برقراری ارتباط پیام برند کمک زیادی می کنند!
آن را کوتاه و شیرین کنید
آنچه را قبلاً در مورد دامنه توجه کوتاه افراد گفتیم به خاطر می آورید؟ مخاطبان شما مشغول هستند و آنها نیاز به پاسخ دارند. هر چه سریعتر.

خوب ، این دقیقاً به همین دلیل است که مخاطبان شما نمی مانند و یک ویدیوی 12 دقیقه ای تماشا نمی کنند. هیچ کس وقت آن را ندارد!

وقتی طول ویدئو افزایش می یابد ، توجه مخاطب شما کاهش می یابد. این به معنای تعامل کمتر و عدم تبدیل یا فروش بیشتر است.

و اگر فکر می کنید باید فیلم طولانی داشته باشید ، زیرا اطلاعاتی که برای برقراری ارتباط نیاز دارید بسیار پیچیده است یا جزئیات مهم زیادی دارد ، خوب فکر کنید. چیزی نیست که در عرض دو دقیقه یا کمتر توضیح داده نشود!

نکته مهم این است که تصمیم بگیرید چه چیزهایی برای بینندگان شما در این مرحله از فرآیند خرید ضروری است ، و آنها را در یک متن بنویسید. این را بخاطر داشته باشید: اسکریپت 160 کلمه ای ویدیویی با طول 60 ثانیه تهیه می کند.

توصیه ما؟ فیلم های تبلیغاتی باید از 60 ثانیه تا 90 ثانیه باشد. بیش از این ، خیلی زیاد است! این قانون طلایی محتوای ویدئویی است.

به این فیلم تبلیغاتی کوتاه و در عین حال توصیفی برنامه نگاهی بیندازید!
آن را واقعاً متعلق به خودتان بدانید - ویدیوی خود را سفارشی کنید
آیا به یک ویدیوی تبلیغاتی توجه می کنید که با مارکی که می خواهند برای آن بفروشند ارتباط برقرار نمی کند؟ آره ، ما هم اینطور فکر نمی کردیم

محتوای مارک دار مهم است. به عنوان مثال ، درج آرم نام تجاری و رنگ های رسمی آن برای اعتبار دادن به کالای شما ضروری است - یک مارک جدی از آن پشتیبانی می کند!

اما این به اینجا ختم نمی شود شما باید فیلم خود را در هر سطح سفارشی کنید. این شامل دانستن مخاطبان شما و ایجاد محتوایی است که به طور خاص برای آنها هدف قرار گرفته باشد. بدانید که تردیدها و س questionsالات آنها چیست و در ویدیوی خود به آنها پاسخ دهید ، زیرا این کار باعث می شود احساس کنند شما مستقیماً با آنها صحبت کرده اید.

شخصیت هایی را ایجاد کنید که رفتار و ظاهر آنها مانند شخصیت های خریدار شما باشد و اطمینان حاصل کنید که ویدئوی شما توسط صداپیشگان محلی برای مخاطب هدف شما روایت می شود! تک تک جزئیات مهم است.

3 مرحله اول برای ساخت فیلم تبلیغاتی شما

10 قانون کپی رایت که هر تهیه کننده ویدیو باید در مورد آنها بداند

10 سوال برای یک مقاله ویدئویی تبلیغاتی برنده

12 موسیقی فیلم تبلیغاتی متحرک برای الهام بخشیدن به هسته اصلی شما

3 سوالی که قبل از ساخت فیلم بازاریابی باید بپرسید

5 بهترین میزبانی ویدیو برای مشاغل

چگونه یک تیزر تبلیغاتی برای تجارت خود بسازیم؟ بهترین ویدیوی تبلیغاتی تاکنون!

، ,تبلیغاتی ,یک ,فیلم ,های ,مخاطبان ,را به ,مخاطبان شما ,ویدیوی تبلیغاتی ,خود را ,است که ,بهترین ویدیوی تبلیغاتی ,برنامه نگاهی بیندازید ,ویدیوی تبلیغاتی تاکنون ,چگونه بهترین ویدیوی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

fanusul مطالب جالب خبرگزاری ساوه انواع محصولات پلاستیکی سئو , طراحی سایت کافی نت سهندیه تبریز 34431814 50692225 آخرین اخبار سینما تلویزیون و چهره ها برجسته seolinks بلاگ پرفکت مووی