طی دو سال گذشته ، اهمیت بازاریابی ویدئویی با جهش و چالش روبرو شده است. تا آنجا که قالب کاملاً بر فضای دیجیتال مسلط بوده و به مهمترین دارایی در پرتفوی بازاریابی هر تجارت تبدیل شده است.

بنابراین ، اگر ویدیو نمی سازید و از آن در هر سیستم عامل یا کانال ارتباطی استفاده نمی کنید ، احتمالاً عقب می مانید. هنوز هم ، برنامه ریزی یک استراتژی جامع ویدئویی می تواند بسیار طاقت فرسا باشد ، به خصوص اگر این کار را برای اولین بار انجام می دهید. اما نگران نباشید ، دقیقاً به همین دلیل است که ما امروز اینجا هستیم!تبلیغات چرخ فلک ویدیویی اینستاگرام: استراتژی ها و بهترین روش ها
در این راهنمای بازاریابی ویدیویی ، تمام مواردی را که می خواهید برای حرفه ای شدن بدانید پیدا خواهید کرد. از تعریف اینکه چه چیزی بازاریابی ویدئویی دیجیتال است ، ایجاد یک استراتژی ، این که بفهمید کدام نوع از قطعات بهتر کار می کنند گرفته تا یادگیری همه چیز در مورد بازاریابی ویدیویی سئو و هر چیز دیگری در این بین! فقط کافی است نگاهی به آنچه امروز یاد خواهید گرفت بیاندازید:


1. بازاریابی ویدئویی چیست؟

به طور خلاصه ، بازاریابی ویدئویی برای تجارت در واقع استفاده از ویدئو برای تبلیغ و بازاریابی موثر محصول یا خدمات شما است. ارتباط با مخاطبان ، بهبود تعامل ، آموزش مشتریان و در نهایت تقویت تبدیل ها.

اگرچه برای این اتفاق ، استفاده از ویدئو به صورت استراتژیک و خلاقانه بسیار مهم است ، نه این که به سادگی "آن را از لیست کارها بررسی کنید". شما باید برای افزایش تلاش خود ، رساندن پیام خود و کمک به شما در دستیابی به اهداف بازاریابی خود ، بر استفاده از این رسانه تمرکز کنید.

نکته این است که ، انواع مختلفی از فیلم ها وجود دارد - همه در خدمت اهداف خاصی هستند - و کل دنیایی از روش های اجرای آنها برای رسیدن به اهداف شما. و ما همه اینها را کمی مرور خواهیم کرد. اما فعلاً به خاطر داشته باشید که ، حتی اگر محتوای ویدئویی نقشی اساسی داشته باشد ، باید در بقیه برنامه کلی بازاریابی شما ادغام شود و همزمان با آن کار کند.
2. مزایای یک استراتژی ویدیویی
علاوه بر این واقعیت که مخاطبان محتوای ویدئویی را دوست دارند ، دلایل زیادی نیز وجود دارد که چرا یک استراتژی جامع ویدیو باید اولویت اصلی باشد.

در اینجا لیستی از مهمترین مزایای بازاریابی ویدئویی برای تجارت آورده شده است:

تعامل را افزایش می دهد: در این دنیای پر سرعت که ما در آن زندگی می کنیم ، جلب توجه مردم بیشتر و بیشتر می شود. با این حال ، فیلم می تواند چرخشی جذاب و اصلی را به استراتژی شما وارد کند. این که آیا به اشتراک گذاری ماموریت برند شما ، توضیح چگونگی عملکرد محصول شما ، یا آموزش مخاطب خود ، می توانید یک داستان جذاب و به یاد ماندنی با محتوای ویدیویی تعریف کنید. موردی که بلافاصله توجه بینندگان را به خود جلب کرده و آنها را علاقه مند می کند تا پایان کار! با این ویدئو توضیح دهنده متحرک به این نمونه از چگونگی جلوه و جلوه مدرن این برند به برنامه جدید خود نگاه کنید:ویدئوهای تبلیغاتی در وب سایت شما: بایدها و نبایدها
ایجاد اعتبار و اعتماد: محتوای ویدئویی می تواند به شما کمک کند "تجارت" را از نام تجاری خود خارج کنید. با استفاده از یک روایت برای جلب احساساتی که مورد توجه مخاطبان مورد نظر شما قرار می گیرد ، می توانید به صورت صمیمی تر و شخصی تری با آنها ارتباط برقرار کنید. چیزی که در نهایت ، به شما کمک می کند تا برند خود را انسانی کنید ، اعتبار ایجاد کنید و اعتماد مشتری را تقویت کنید. فیلم های توصیفی اغلب در انتخاب اعتماد اولین انتخاب هستند:
فروش و تبدیل را بهبود می بخشد: این مربوط به نکته قبلی است - توسعه محتوای جذاب و آموزنده که باعث افزایش اعتماد مشتری می شود ، به شما کمک می کند تا تبدیل ها را افزایش داده و استراتژی ویدئوی ROI خود را افزایش دهید. در واقع ، طبق HubSpot ، فقط قرار دادن فیلم در یک صفحه فرود می تواند 80٪ نرخ تبدیل را افزایش دهد. علاوه بر این ، ثابت شده است که افراد پس از تماشای ویدیویی در مورد آن ، محصول (یا خدمات) بیشتری را خریداری می کنند!
به شما در رتبه بندی بالاتر در SERP کمک می کند: یکی از عواملی که Google برای تجزیه و تحلیل و رتبه بندی وب سایت ها استفاده می کند ، زمان در سایت است - یعنی ثانیه ها / دقیقه هایی که افراد برای مرور در یک صفحه صرف می کنند. خوب ، اگر ویدیویی در آن وجود داشته باشد ، بازدیدکنندگان تمایل دارند مدت بیشتری در وب سایت بمانند. ناگفته نماند که با داشتن یوتیوب به عنوان دومین موتور جستجوی آنلاین ، صرفاً داشتن یک ویدیو احتمال نمایش SERP در شما را افزایش می دهد. چیزی که همانطور که بعداً در این راهنمای بازاریابی ویدیویی خواهیم دید ، بسیار مهم است!
3. چگونه یک استراتژی بازاریابی ویدیویی ایجاد کنیم؟
اکنون که در مورد اهمیت بازاریابی ویدئویی برای تجارت در یک صفحه هستیم ، بیایید ببینیم که چه چیزی برای ایجاد یک استراتژی ویدئو مفید است.

3.1 رقابت را تحلیل کنید
خوب ، شما مطمئناً رقبای خود را مشخص کرده اید - آنها چه کسانی هستند ، چه نوع کالاهایی را ارائه می دهند ، تفاوت آنها با محصولات شما و غیره.

با این حال ، برای توسعه یک استراتژی جامع بازاریابی ویدیویی B2B - استراتژی که به برند شما کمک می کند تا برجسته شود - ابتدا باید تجزیه و تحلیل کنید که چگونه آنها محصولات خود را بازاریابی می کنند و از همه مهمتر نحوه اجرای ویدیو برای این کار را تجزیه و تحلیل کنید.

ArtStation - Achilles Mech from Robot Jox, Nathan FitzGerald

وب سایت ها ، شبکه های اجتماعی و هر کانال آنها را اسکن کنید تا بفهمید چگونه از قدرت فیلم برای انتقال پیام های مختلف خود استفاده می کنند. به عکس ها ، ایمیل ها ، پست های وبلاگ و انواع دیگر محتوا نیز توجه کنید تا ببینید چگونه همه کارها را با هم کار می کند یا نه! این به شما کمک می کند روند بازار را کشف کنید و نقاط قوت یا ضعف را در ویدیوی رقابتی خود شناسایی کنید

غذاهای خوراکی

همچنین باید س yourselfالات زیر را از خود بپرسید:

چه نوع ویدیوهایی ایجاد می کنند؟
آنها برای چه کاری استفاده می کنند - برای بهبود تبدیل ها ، آموزش چشم اندازها ، توضیح کارهایی که انجام می دهند یا افزایش آگاهی از برند؟
آنها در کدام کانال های ارتباطی آنها را تبلیغ می کنند؟چگونه یک تیزر تبلیغاتی برای تجارت خود بسازیم؟ بهترین ویدیوی تبلیغاتی تاکنون!
آیا آنها روی بازاریابی ویدئویی اجتماعی تمرکز کرده اند یا از رسانه های سنتی نیز استفاده می کنند؟
چه موضوعاتی را پوشش می دهند؟
مطالب چقدر عمیق است؟
آنها از چه لحنی در محتوای بازاریابی ویدیویی دیجیتال خود استفاده می کنند؟
آیا مخاطبان با فیلم های خود درگیر می شوند؟
چند قطعه در هفته ، ماه یا سال در حال تولید هستند؟
برای یافتن پاسخ های صحیح به این س theالات وقت بگذارید. سپس تجزیه و تحلیل کنید که چه بینش هایی را نشان می دهد و چگونه می توانید از آنها برای بهبود یا تغییر استراتژی ویدیوی خود استفاده کنید.

3.2 تعیین اهداف
اولین قدم هر استراتژی بازاریابی ویدئویی دیجیتال ، تعیین اهداف شماست - در این مورد ، آنچه می خواهید با فیلم های خود به دست آورید.10 قانون کپی رایت که هر تهیه کننده ویدیو باید در مورد آنها بداند

آیا می خواهید چشم اندازهای جدیدی جذب کنید؟ آیا سعی در ایجاد اقتدار و تقویت اعتماد مصرف کننده دارید؟ آیا لازم است خریداران بالقوه را ترغیب کنید که فروش را تعطیل کنند؟

در یک دنیای کامل بازاریابی ، شما می خواهید به همان تعداد ویدیو برای دستیابی به همه اهداف ایجاد کنید ، اما ما می دانیم که این همیشه امکان پذیر نیست. بنابراین ، شما باید تصمیم بگیرید که مهمترین مورد برای کمک به رشد کسب و کار شما و اولویت بندی آن است. برای انجام این کار ، به سفر خریدار فکر کنید:

اگر می خواهید برند خود را به مخاطبان جدیدی معرفی کنید ، می خواهید ویدیوهایی داشته باشید که برای استفاده در مرحله آگاهی طراحی شده باشند. در صورت تمایل به تعامل و توضیح درباره اینکه چرا بهترین راه حل موجود در آن است ، می توانید قطعات مرحله را مورد بررسی قرار دهید. اما ، اگر می خواهید چشم اندازهایی برای بسته شدن فروش را ترغیب کنید ، می خواهید ویدیوهای مرحله تصمیم گیری را تهیه کنید.

کدام ویدئوها به طور خاص کدامند؟ ممکن است بپرسید . خوب ، چندین گزینه وجود دارد که می توانید برای اهداف مختلف استفاده کنید. بعداً در این راهنما همه چیز درباره آنها را یاد خواهیم گرفت. اکنون وقت آن است که انواع مختلف استراتژی های بازاریابی ویدئویی B2B را که در اختیار دارید بیاموزید!

3.3 انواع استراتژی های بازاریابی ویدیویی
انواع مختلفی از استراتژی های بازاریابی ویدیویی وجود دارد که می توانید پیاده سازی کنید. بسته به اهداف شما ، بعضی از آنها بهتر از دیگران مناسب می شوند.

اکنون ، صرف نظر از استراتژی ویدئویی که انتخاب می کنید ، توجه داشته باشید که تمام قطعاتی که تهیه می کنید باید مشترکات داشته باشند. تا آنجا که ممکن است ، آنها باید به طور هدفمند طراحی شوند تا با یکدیگر به عنوان یک کل کار کنند. به عنوان مثال ، آنها باید از زیبایی های یکسانی برای شخصیت ها ، طراحی صدا و غیره برخوردار باشند. این امر می تواند شناخت برند را تقویت کند و به شما کمک کند پیام خود را بسیار موثرتر منتقل کنید.
با گفتن همه اینها ، بیایید برخی از محبوب ترین - و مفیدترین - استراتژی های ویدیویی را که در اختیار شماست ، در کنار اطلاعات مهم مرور کنیم تا بدانید چگونه می توانید بازاریابی ویدئویی را برای تجارت خود کار کنید!

قیف متمرکز شده است
همانطور که قبلاً می دانید ، افراد قبل از خرید یک فرآیند سه مرحله ای را طی می کنند که بسیاری آن را "سفر خریدار" می نامند.

مرحله آگاهی: زمانی شروع می شود که خریداران بالقوه متوجه می شوند با یک مشکل خاص روبرو هستند. آنها شروع به انجام تحقیقات آموزشی برای طرح مسئله می کنند.
مرحله توجه: با تعریف مشکل خریداران و شروع به جستجوی راه حل ها ، شروع می شود. در این مرحله ، آنها تحقیقات عمیق تری انجام می دهند تا بفهمند چه رویکرد یا روشی برای رفع نیازهای آنها بهتر یا راحت تر است.
مرحله تصمیم گیری: هنگامی که گزینه های موجود در لیست کوتاه را محدود کردند ، شروع می شود و باید راه حل را انتخاب کنند یا به تصمیم خرید متعهد شوند.
به عنوان یک بازاریاب ، وظیفه شما این است که بسته به مرحله قیف که در آن قرار دارد ، پیام های مختلفی درباره محصول یا شرکت خود به مشتریان بالقوه ارسال کنید.

با در نظر داشتن این موضوع ، می توانید از استراتژی بازاریابی ویدئویی دیجیتال متمرکز بر قیف استفاده کنید تا مشتریان بالقوه را در سفر خود بیشتر حرکت دهید. اساساً ، شما می خواهید برای هر مرحله قطعات خاصی تولید کنید تا چشم اندازها را پرورش داده و آنها را تشویق به اقدام کنید - یعنی خرید محصول خود!

به عنوان مثال ، می توانید با تهیه 3 فیلم شروع کنید. ابتدا یک فیلم آموزشی برای مرحله آگاهی ، آن را با یک توضیح دهنده که محصول یا خدمات شما را برای مرحله ملاحظه توصیف می کند دنبال کنید و آنرا با یک توصیف نامه مشتری برای مرحله تصمیم تهیه کنید.
لذت مشتری متمرکز شده است
ممکن است تصور شود که وقتی مشتری تصمیم به خرید محصول شما می گیرد ، سفر خریدار به پایان می رسد. اشتباه نکنید - این عظیم است! اما اولین خرید مشتری - یا باید باشد - فقط آغاز رابطه شما است.

3 مرحله اول برای ساخت فیلم تبلیغاتی شما

10 قانون کپی رایت که هر تهیه کننده ویدیو باید در مورد آنها بداند

10 سوال برای یک مقاله ویدئویی تبلیغاتی برنده

12 موسیقی فیلم تبلیغاتی متحرک برای الهام بخشیدن به هسته اصلی شما

3 سوالی که قبل از ساخت فیلم بازاریابی باید بپرسید

5 بهترین میزبانی ویدیو برای مشاغل

چگونه یک تیزر تبلیغاتی برای تجارت خود بسازیم؟ بهترین ویدیوی تبلیغاتی تاکنون!

، ,بازاریابی ,یک ,استراتژی ,های ,ویدئویی ,بازاریابی ویدئویی ,می خواهید ,می کند ,می توانید ,می کنند ,استراتژی بازاریابی ویدئویی ,بازاریابی ویدئویی دیجیتال ,راهنمای بازاریابی ویدیویی ,اهمیت بازاریابی ویدئویی

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

برترین مطالب وب تکتا فیلم در انتظار ظهور... ( نشر معارف دین و دشمن شناسی ) خبرستان 24 سریال و فیلم, داستان, معرفی, عکس بازیگران آلبالو top-movies1 negkavirn دانلود فیلم و سریال عاشقانه آراتیس - تفاوت بین همه چیز