بنابراین . شما یک ویدیوی شگفت انگیز تولید کرده اید و مشتاقید آن را با دنیا به اشتراک بگذارید؟ خوب ، نه خیلی سریع! هنوز یک مرحله اضافی ، در عین حال حیاتی وجود دارد که باید بردارید: انتخاب بهترین میزبان ویدئو برای مشاغل خود.
این بخش بزرگی از معادله بازاریابی ویدئویی شماست ، زیرا شما باید ویدیوهای خود را به کانال های مناسب پخش کنید تا حداکثر میزان دسترسی آنها را در بین کسانی که باید فیلم شما را تماشا کنند ، افزایش دهید (شما نیازی به هدف قرار دادن کل جهان ندارید!).
مسئله این است که دائماً بهترین انتخاب عینی وجود ندارد. هر سرویس میزبانی فیلم نقاط قوت و ضعف مختلفی دارد. با توجه به نگرانی های مربوط به مارک تجاری ، تجزیه و تحلیل و ابزارهای بازاریابی که هرکدام از آنها ارائه می دهید ، شما تصمیم می گیرید که کدام یک مناسب تجارت و نیازهای بازاریابی شما است.
بنابراین بله ، انتخاب بهترین میزبانی ویدیو برای کسب و کار شما دشوار است ، اما شما به جای مناسب رسیده اید! ما لیستی از سایت های میزبان ویدئو ایجاد کردیم - هر کدام دارای ویژگی های مختلف ، اما همه در بالای بازی خود هستند. ادامه مطلب را بخوانید!
5 بهترین میزبانی ویدیو برای مشاغل
در اینجا لیستی از سایت های میزبان ویدئو وجود دارد که می توانند به شما کمک کنند از بازی بازاریابی ویدیویی خود بیشترین بهره را ببرید. بیایید ببینیم که هر پلت فرم ویدئویی چه چیزی را به جدول می آورد:
1. ویستیا
ما سالهاست که از Wistia استفاده می کنیم و می توان گفت یکی از بهترین میزبانی های ویدیو برای مشاغل است.
برای شروع ، تنظیمات حساب شما بسیار ساده است و بسیار کاربر پسند است. همچنین به شما امکان کنترل کامل نام تجاری و سفارشی سازی پخش کننده ویدیو را می دهد.
اما قابل توجه ترین ویژگی ویستیا احتمالاً نقشه حرارتی است که به شما این امکان را می دهد که ببینید کدام قسمت از ویدیو را تماشا کرده ، رد کرده یا دوباره تماشا کرده اید ، و سایر فیلم ها که بیننده تماشا کرده است. این بستر میزبانی ویدیو همچنین بینش پیشرفته ای در مورد عملکرد فیلم های شما و برخی از ابزارهای جالب بازاریابی ارائه می دهد.
از دیگر ویژگیهای ارزشمند دیگر می توان به افزودن گزینه های اشتراک گذاری اجتماعی ، تماسهای عملی با کلیک و جمع آوری نامه های ایمیل بیننده اشاره کرد.
به خاطر داشته باشید که Wistia یکی از گرانترین خدمات میزبانی ویدئو را در این لیست ارائه می دهد. برنامه های حق بیمه آن از 99 دلار در ماه شروع می شود. با این وجود ، یک عضویت رایگان در دسترس است ، اما ویژگی های آن بسیار محدودتر است.
طرفداران
آسان برای استفاده.
اجازه می دهد برخی از سفارشی سازی.
تجزیه و تحلیل ویدیویی عالی
به شما امکان می دهد داده های بینندگان را جمع آوری کنید.
منفی ها
سفارشی سازی تا حدودی محدود است.
قیمت گذاری شیب دار
2. YouTube برای تجارت
ما می توانیم مزایای اصلی YouTube را در دو کلمه خلاصه کنیم: انجمن + بستر اجتماعی.
بله ، نکته جالب در مورد YouTube این است که این شبکه دارای یک جامعه بزرگ در سراسر جهان است ، در حالی که اساساً یک شبکه اجتماعی است. با توجه به این نکته ، این بستر میزبانی ویدیو برای افزایش آگاهی از برند عالی است ، اما موارد دیگری نیز وجود دارد: YouTube متعلق به Google است. ویدئوهای YouTube در بالای SERP rank Google قرار می گیرند YouTube ، و YouTube ذاتاً موتور جستجو است. اصلاً بی اهمیت نیست.
مزایای بیشتری می خواهید؟ استفاده از آن بسیار آسان است و یک سایت رایگان میزبانی ویدیو است.
مشکل این است که YouTube به عنوان یک شبکه اجتماعی تصور شده است ، نه به عنوان میزبان ویدیویی برای مشاغل. در نتیجه ، شما باید با ظاهر و احساس آن سازگار باشید (بدون گزینه ای برای سفارشی کردن پخش کننده ویدیو) و تجزیه و تحلیل ویدیو ، که اگرچه بسیار خوب هستند ، اما به عنوان مثال از نظر Wistia پیشرفته نیستند.
طرفداران
این یک سایت میزبانی ویدیو رایگان است.
آسان برای استفاده.
عالی برای افزایش آگاهی از برند و ایجاد تعامل.
فیلم های شما می توانند در بالای صفحه نتیجه Google ظاهر شوند.
منفی ها
بدون سفارشی سازی مجاز است.
معیارهای ویدئویی آن می تواند برای نیازهای یک کسب و کار بسیار اساسی باشد.
3. تجارت Vimeo
جامعه Vimeo به اندازه YouTube نیست ، اما قطعاً بسیار هدفمندتر است (و این ، بسته به کسب و کار شما ، می تواند بسیار مهم باشد). همچنین یکی از محبوب ترین سیستم عامل های میزبانی ویدئو است که از نظر جمعیت برای هدف قرار دادن متخصصان خلاق مانند طراحان ، علاقه مندان به فیلم و به طور کلی هنرمندان ، متمایز است.
علاوه بر این ، این امکان را به شما می دهد تا پخش کننده ویدیو را به طور کامل شخصی سازی کنید ، و تصویر کلی نسبت به سایر سایت های میزبانی ویدیو بسیار ظریف و پیچیده تر است.
از نظر منفی ، کاربران Vimeo تمایل دارند از خدمات ضعیف مشتری به سیستم عامل شکایت کنند. همچنین مشاهده مشتریانی که از الگوریتم این سایت میزبانی ویدیو ناراضی هستند معمول است ، زیرا یافتن آنچه در جستجوی آن هستید در صفحه نتایج جستجو ظاهراً دشوار است.
در مورد قیمت گذاری ، ویمئو انواع مختلفی از عضویت را ارائه می دهد که هرکدام هزینه متفاوتی دارند. یکی از مواردی که بیشترین تمرکز را روی میزبانی ویدیوی شرکتی دارد ، Vimeo Business نام دارد و هزینه آن هر ماه 50 دلار است.
طرفداران
سفارشی سازی کامل مجاز است.
مخاطبان هدف (طراحان خلاق ، فیلمسازان و هنرمندان).
زیبایی شناسی پیچیده.
منفی ها
برای مبارزات گسترده ایده آل نیست.
خدمات مشتری ضعیف.
ویژگی جستجو کمی کم است.
4. فیلم جوانه
Sprout Video به دلیل خدمات عالی خدمات میزبانی ویدیوی شرکتی و ویژگی های شگفت انگیز آن ، برجسته است.
فقط برای اینکه تصویر کلی به شما بدهیم ، نقشه های گرما ، گرافیک و تجزیه و تحلیل دقیق را ارائه می دهد. همچنین می توانید CTA های خاص ، فرم های جمع آوری نامه الکترونیکی ، ایجاد کنید
لیست های پخش را تنظیم کنید و گزینه های جستجوگرها برای ویدیو را مدیریت کنید. در مورد مارک تجاری ، می توانید پخش کننده فیلم و صفحه را کاملاً شخصی سازی کنید (تعداد سفارشی سازی هایی که می توانید انجام دهید حیرت انگیز است!).
قابلیت استفاده از این پلت فرم میزبانی ویدیو خوب است ، اما درک کاربران برای اولین بار برای آنها دشوار است.
وقتی نوبت به عضویت می رسد ، Sprout Video برنامه های مختلفی را ارائه می دهد ، از 25 دلار تا 500 دلار در ماه. با این وجود ، برای فضای ذخیره سازی اضافی چند سنت هزینه در نظر گرفته شده است و برای هر دقیقه پخش جریانی مستقیم شما از محدودیت زمانی بیشتر می شود.
طرفداران
تجزیه و تحلیل دقیق فیلم را ارائه می دهد.
به شما امکان می دهد داده های بیننده را جمع آوری کنید.
سفارشی سازی کامل را فعال می کند.
گزینه های جستجوگرها را ارائه می دهد.
منفی ها
طرح غیر بصری.
5. حیاط خانه
Vidyard یکی از بهترین میزبان های ویدیویی برای مشاغل است.
برای شروع ، این امکان را برای شما فراهم می کند تا محتوای دروازه دار (پلت فرم ویدئو ایمیل ها را جمع آوری می کند و نحوه عملکرد آنها را تجزیه و تحلیل می کند) اضافه کنید و ویدئو خود را بر اساس آن مارک کنید ، به شما امکان کنترل کامل ظاهر و احساس پخش کننده ویدیو را می دهد. شما همچنین می توانید آزمایش A / B را برای چند تصویر کوچک انجام دهید ، از CTA های pop-out استفاده کنید و از لیست های دارایی ویدئو که به ROI کمک می کنند ، از جمله قابلیت های دیگر ، به طور خودکار استفاده کنید.
اما مزه کیک احتمالاً تجزیه و تحلیل شگفت انگیز در زمان واقعی است که ارائه می دهد و امکان کانال سازی این داده ها به سوابق Eloqua ، Hubspot یا Marketo.
در مورد قیمت ، ممکن است تعجب کنید که بدانید این پلت فرم میزبانی ویدیوی شرکتی با بارگذاری نامحدود عضویت رایگان بسیار خوبی را ارائه می دهد. با این حال ، پیچیده ترین برنامه های آن دارای ویژگی های بهتری هستند و از 15 تا 1250 دلار در ماه است.
طرفداران
به شما امکان می دهد محتوای دروازه دار را اضافه کنید.
ویژگی های کامل سفارشی سازی را فراهم می کند.
به شما امکان می دهد تصاویر کوچک مختلف را با A / B امتحان کنید.
تجزیه و تحلیل در زمان واقعی ارائه می دهد که با Hubspot ، Marketo و Eloqua سازگار است.
منفی ها
بهترین برنامه ها بسیار گران است.
به فیلم نیاز دارید؟ با ما شریک شوید!
اگر محتوای ویدیوی شما در حد مطلوبی نباشد ، استخدام سرویس میزبانی ویدیوی فانتزی کاربرد چندانی نخواهد داشت!
همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، انتخاب بهترین میزبانی ویدیو برای تجارت شما یک تصمیم مهم است ، اما این تنها عامل مهم استراتژی بازاریابی ویدیویی شما نیست! همچنین تهیه ویدئویی که با مخاطب مورد نظر شما سازگار باشد و سبک منحصر به فرد برند شما را انتقال دهد ، بسیار حیاتی است. با توجه به این موضوع ، توصیه می شود یک ویدیوی اصلی متناسب با نیازها و انتظارات برند خود تهیه کنید.
به همین دلیل است که ما در Yum Yum Videos در تولید محتوای ویدیوی بازاریابی کاملاً سفارشی تخصص داریم. ما قطعاتی را خلق می کنیم که در آن داستان ، تصاویر و طراحی صدا با هم کار می کنند و پیامی منسجم را به شما منتقل می کنند که می تواند واقعاً با مخاطب هدف شما سازگار باشد.
اما این همه آنچه که باید ارائه دهیم نیست! ببینید چه چیز دیگری روی میز می آوریم:
کیفیت درجه یک ما دست یکی از بهترین در بازار است.
روند تولید ما بسیار برجسته و در عین حال سازگار با نیازهای مشتری است.
فیلم های ما 100٪ سفارشی هستند.
ما بهترین کیفیت قیمت را تضمین می کنیم.
جریان ارتباطی ما روان است و شما را در جریان همه امور مربوط به پروژه قرار می دهد.
ما همچنین به این واقعیت افتخار می کنیم که چندین شرکت Fortune 500 ما را به عنوان شریک انتخاب کرده اند. مارک های مشهور و متنوعی مانند فاکس ، وال مارت ، هاینز ، ردبول ، DocuSign و مک کسون ، نام چند برند.
3 مرحله اول برای ساخت فیلم تبلیغاتی شما
10 قانون کپی رایت که هر تهیه کننده ویدیو باید در مورد آنها بداند
10 سوال برای یک مقاله ویدئویی تبلیغاتی برنده
12 موسیقی فیلم تبلیغاتی متحرک برای الهام بخشیدن به هسته اصلی شما
3 سوالی که قبل از ساخت فیلم بازاریابی باید بپرسید
5 بهترین میزبانی ویدیو برای مشاغل
چگونه یک تیزر تبلیغاتی برای تجارت خود بسازیم؟ بهترین ویدیوی تبلیغاتی تاکنون!
، ,های ,دهد ,ویدیو ,میزبانی ,یک ,می دهد ,میزبانی ویدیو ,ارائه می ,به شما ,سفارشی سازی ,بهترین میزبانی ویدیو ,میزبانی ویدیوی شرکتی ,سایت میزبانی ویدیو ,بستر میزبانی ویدیو
درباره این سایت