هنگامی که تصمیم گرفتید یک سفر بازاریابی ویدئویی را شروع کنید - و قبل از اینکه واقعاً شروع به توسعه قطعه خود کنید - این یک سوicion قصد بزرگ است که ابتدا باید انجام دهید: live action vs animation.
زیرا انتخاب سبک مناسب برای فیلم شما یکی از مهمترین و تعیین کننده ترین جنبه های برنامه ریزی استراتژیک شما است.
موارد زیادی وجود دارد که شما باید قبل از پرش به این سبک یا سبک دیگر در نظر بگیرید - مخاطبان هدف ، اهداف بازاریابی ، پیام خود . این تصمیمی نیست که سبک گرفته شود! بنابراین ، امروز ما می خواهیم نگاهی جامع به هر دو بیندازیم و نقاط قوت و چالش های هرکدام را بررسی کنیم.
امیدوارم تا اتمام مطالعه ، درک بهتری از این که کدام نوع برای پروژه شما بهتر است داشته باشید.
اقدام زنده در مقابل انیمیشن - اصول
قبل از اینکه به ذره ذره هر دو سبک بپردازیم ، خوب است که درک کاملی از آنچه که در مورد هر یک از آنهاست ، داشته باشیم!3 مرحله اول برای ساخت فیلم تبلیغاتی شما
Live Action چیست؟
ویدئوی اقدام زنده یا ویدئوی تیزر تبلیغاتی اقدام زنده ، به سادگی قطعاتی هستند که شامل فیلم های واقعی مردم ، حیوانات و تنظیمات است. این در تقابل با انیمیشن است که در درجه اول از عکاسی استفاده می کند. اگر تا به حال فیلم یا تبلیغاتی با بازیگران واقعی دیده اید ، یک قطعه اکشن زنده را دیده اید.
انیمیشن چیست؟
انیمیشن به استفاده و دستکاری چهره های ترسیم شده گفته می شود که انگار در حال حرکت هستند. امروزه ، بیشتر انیمیشن ها با حرکت دادن به تصاویر تولید شده توسط رایانه ساخته می شوند. اگر تا به حال کارتونی برای بچه ها دیده باشید ، تولید انیمیشن را دیده اید.
بنابراین ، با روشن کردن اصول اولیه ، بیایید وارد گفتگوی اقدام زنده در مقابل انیمیشن شویم و ببینیم چه چیزی چیست.
سه سوال بزرگ
هنگامی که شروع به توسعه استراتژی بازاریابی ویدئویی خود می کنید ، سntyالات زیادی در ذهن شما وجود خواهد داشت. به ظاهر هر کدام از گذشته فشار بیشتری دارند! با این حال ، حتی قبل از تصمیم گیری بین اقدام زنده و انیمیشن ، سه مورد وجود دارد که احساس می کنیم باید از آنها شروع کنید.
ابتدا باید آنها را از سر راه خود دور کنید و به این نتیجه برسید که کدام گزینه برای شرکت (و پیام شما) مناسب است.
می خواهید چه چیزی را تبلیغ کنید؟: سوالی که ممکن است در ابتدا گمراه کننده به نظر برسد ، از آنجا که هم انیمیشن و هم لایو اکشن می توانند در اکثر تنظیمات کار کنند ، با این وجود می تواند مفید باشد. انیمیشن برای برخی از صنایع مانند فناوری ، مراقبت های بهداشتی یا هر زمان که محصولات یا خدمات پیچیده ای درگیر باشد ، عملکرد بهتری دارد. از طرف دیگر ، live-action زمانی مفید واقع می شود که مکان های دنیای واقعی درگیر شوند ، به عنوان مثال در تجارت مهمان نوازی.
اندازه بودجه شما چقدر است؟: بسیاری از موارد روی هزینه ویدئو تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، فیلم های لایو اکشن معمولاً به استخدام بازیگران ، گریمورها ، تجهیزات و . نیاز دارند. برای یک قطعه متحرک ، اگر می خواهید توسط یک شرکت تولید کننده ویدیوی حرفه ای ساخته شود ، حتی اگر این محصول معمولاً به قیمت تولید لایو اکشن گران نباشد ، آنچه را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید. یافتن تعادل مناسب بین کیفیت خوب و قیمت گذاری مقرون به صرفه بسیار مهم است.
جدول زمانی شما چه شکلی است؟: درک اینکه برای تهیه ویدیوی خود چقدر زمان دارید ، بسیار مهم است ، به خصوص اگر زمان کافی ندارید. اگرچه انیمیشن ممکن است کمی بیشتر طول بکشد ، اما جمع کردن همه چیز برای ساختن فیلم زنده که به آن نیاز دارید نیز دشوار و زمانبر است.
همانطور که قبلاً ذکر شد ، این سه مورد تنها نکته ای برای اقدام زنده در برابر کوه یخ انیمیشن است. با این اوصاف ، زودتر به آنها پاسخ دهید و آنها انتخاب شما را بسیار آسان می کنند.بهترین سیستم عامل ها و کانال های توزیع تیزر تبلیغاتی در سال 2020
اکنون ، بیایید در مورد هر سبک کمی بیشتر صحبت کنیم و شما را با اطلاعات بیشتری مسلح کنیم که می تواند به شما در انتخاب سبک مورد نیاز شما کمک کند.
فیلم های بازاریابی متحرک - جوانب مثبت ، منفی ، و نمونه ها!
فیلم های متحرک در بحث بازاریابی گزینه بسیار جالبی هستند و قالبی با قابلیت انعطاف پذیری و جذابیت فوق العاده گسترده به شما می دهند.
جوانب مثبت - اثربخشی ، کنترل خلاقانه تر و مناسب برای بودجه
انیمیشن به شما امکان می دهد تخیل شما رایگان اجرا شود و به شما امکان می دهد پیام خود را به ابتکاری ترین شکل منتقل کنید - با این قالب محدودیت خلاقانه ای وجود ندارد!
از آنجا که به قوانین واقعیت مزاحم مقید نیستید ، می توانید شخصیت های خود را وادار کنید که هر کاری را که لازم دارند انجام دهند. آیا می خواهید آنها در فضا پرواز کنند؟ آسان در اطراف کارهای داخلی یک ماشین اجرا می شود؟ بی خطر! پیام شما برای رساندن مخاطبان به هر آنچه نیاز دارد!
علاوه بر این ، وقتی صحبت از live live vs animation می شود ، فیلم های بازاریابی انیمیشن تمایل بیشتری به بودجه دارند تا تولیدات زنده معادل در این زمینه.
همچنین انیمیشن به شما امکان می دهد ایده های پیچیده ای را بپذیرید و آنها را جذاب و هضم کنید. چیزی که مخصوصاً برای راه حل های فناوری اطلاعات یا انتقال مفاهیم انتزاعی ارزشمند است.
به عنوان مثال این ویدئو را که برای GreenGeeks ساخته ایم ، در نظر بگیرید. آنها یک سرویس میزبانی وب سازگار با محیط زیست و بدون آلودگی هستند که شاید ارزش آن توسط همه قابل درک نباشد. انیمیشن اثبات شد که بوم نقاشی مناسبی برای ترسیم راه حل آنها است.
مزیت بزرگ دیگری که همراه با انیمیشن ارائه می شود ، شخصی سازی است. صرف نظر از مرحله فرآیند تولیدی که دارید ، همیشه می توانید به عقب برگردید و عناصر را تغییر دهید ، تغییر دهید ، بهبود دهید و تکرار کنید تا حتی بهتر شوند.
سرانجام ، اگر از محبوبیت این سبک در بین بازاریابان و صاحبان مشاغل نام نبریم ، بسیار ناامید خواهیم شد. با ترکیب تصاویری زیبا ، پالت های رنگی معنادار و قصه های قدرتمند و هدفمند ، فیلم های متحرک به سرعت در بین مخاطبان مورد نظر خود طنین انداز می شوند.
منفی ها - زمان های تولید بالقوه طولانی تر
با فیلم های متحرک ، باید آنها را از ابتدا بسازید. از ابتدا تا انتها و همه چیز در این بین. شما باید برای جانی بخشیدن به صدای نام تجاری خود با انیمیشن ، همه جزئیات را برنامه ریزی ، طراحی و ایجاد کنید و این زمان می برد.
تکمیل یک فیلم تیزر تبلیغاتی متحرک با کیفیت بالا ممکن است بین چهار تا شش هفته طول بکشد و شما باید آن زمان ها را در روند تصمیم گیری خود لحاظ کنید.
نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که ایجاد یک قطعه برجسته انیمیشن برای درگیر شدن نیاز به رشته های زیادی دارد - نویسندگان ، کارگردانان ، هنرمندان ، انیماتورها - بنابراین شما به یک تیم توانمند برای تحقق بخشیدن به دیدگاه خود احتیاج دارید.
فیلمهای دارای عملکرد زنده - جوانب مثبت ، منفی ، و مثالها!
هنگامی که می خواهید اشیا devices یا دستگاه ها را تبلیغ کرده و برند خود را انسانی کنید ، فیلم های زنده یک انتخاب عالی است. مزایا و معایب آنها را بررسی کنید.
طرفداری - عنصر انسانی
هرچقدر که واضح به نظر برسد ، بزرگترین دارایی این سبک این است که به شما کمک می کند تا یک احساس انسانی به فیلم خود اضافه کنید. افراد برای خواندن زبان بدن سیمی هستند و به طور غریزی چهره های رسا را به خود جلب می کنند زیرا احساساتی را نشان می دهند که برای ما آشنا و قابل ارتباط هستند. این به تنهایی می تواند آشنایی با قطعه شما را فراهم کند.هزینه یک تیزر تبلیغاتی چقدر است؟
علاوه بر این ، استفاده از افراد و تنظیمات واقعی می تواند به برخی از قطعات اعتماد به نفس بدهد و مخاطبان را در تعامل با یک موقعیت یا پیام خاص آسان کند.
این ویدیوها همچنین هنگامی که می خواهید نشان دهید محصول فیزیکی شما در یک محیط زندگی واقعی چگونه کار می کند یا به نظر می رسد ، یک انتخاب عالی است. این Cam Door View Cam را به عنوان مثال در نظر بگیرید. این دقیقاً نحوه کارکرد آن را در سناریوهای بسیار واقعی و متداول نشان می دهد که درک ارزش محصول را آسان می کند.کار با یک شرکت تولید تیزر تبلیغاتی حرفه ای
موارد منفی - بودجه های بزرگتر و عدم انعطاف پذیری
به صورت آنلاین ، مردم بیش از هر زمان دیگری خواستار هستند و به جز محتوای درخشان انتظار دیگری ندارند. هر رسانه ای را که برای تبلیغ برند یا محصولات خود قرار می دهید باید توسط متخصصان انجام شود و هزینه فیلم های زنده به طور قابل توجهی بیشتر از یک فیلم متحرک با کیفیت و دامنه مشابه است.
دوربین ها ، لوازم جانبی ، بازیگران ، مکان ها و تجهیزات باعث می شود که کل کار تولید و ضبط گران تر شود و بودجه های بیشتری را بخواهید. اگرچه واقعاً می خواهید روی مخاطب تأثیر بگذارید (و باید!) ، حتی اگر می توانید از نظر فنی قطعه ای را در پایین ترین قیمت تهیه کنید ، نباید بخش کیفیت را کم کنید.
یک اشکال بزرگ دیگر با این سبک می تواند محدودیت های خلاقانه باشد - واقعیت های خوب ، واقعیت و بودجه شما را مجبور می کند تا ایده های خود را کمی بیشتر فشرده کنید ، و محتوای خود را پایه و اساس نگه دارید.
سرانجام ، برخلاف انیمیشن قابل ویرایش یا اصلاح در هر مرحله ، وقتی نوبت به تغییر لحظه آخری می رسد پس از اتمام فیلمبرداری ، بدون در نظر گرفتن میزان کوچک بودن تغییرات ، عملکرد زنده انعطاف پذیری کمتری دارد. رفع اشکال همیشه زمان بر است و می تواند منجر به صرف حتی بیشتر پول شود.
می خوانید تا آن ویدئو به واقعیت تبدیل شود؟
در حال حاضر ، شما بیش از اطلاعات کافی برای درک تفاوت بین اقدام زنده و انیمیشن دارید و احتمالاً به فکر تولید ویدیوی مورد نیاز خود هستید و ما دوست داریم در این زمینه به شما کمک کنیم!
در اینجا در ، هدف اصلی ما کمک به شرکت هایی است که با آنها شریک هستیم و هدف تجاری آنها را برآورده می کنند و ما از همان ابتدا با توجه دقیق به نیازهای پروژه آنها ، به این هدف می رسیم.
هر قطعه ای که ما کار می کنیم کاملاً اصلی و منحصر به فرد است ، با توجه به هویت و شخصیت منحصر به فرد مشتری ما شکل گرفته است - چیزی که با تمرکز روی جزئیات قطعه به اندازه پایان کار اصلی ، آن را مدیریت می کنیم. ما از این جزئیات برای بافتن قطعات کاملاً سفارشی استفاده می کنیم که صدای منحصر به فرد برند شما را درخشان می کند.
مهمتر از همه ، ما درک می کنیم که هیچ کس به اندازه شما تجارت شما را نمی داند ، بنابراین سعی می کنیم شما را تا آنجا که ممکن است درگیر فرآیند کنید. استفاده از تخصص خود با گوش دادن مداوم به بازخورد مشتری و گنجاندن آن در محصول نهایی.
و اگر می خواهید کمی پشت پرده نگاهی بیندازید ، در اینجا یک ویدیوی جالب ارائه شده است که توضیح می دهد چگونه روند کار ما جمع می شود!
3 مرحله اول برای ساخت فیلم تبلیغاتی شما
10 قانون کپی رایت که هر تهیه کننده ویدیو باید در مورد آنها بداند
10 سوال برای یک مقاله ویدئویی تبلیغاتی برنده
12 موسیقی فیلم تبلیغاتی متحرک برای الهام بخشیدن به هسته اصلی شما
3 سوالی که قبل از ساخت فیلم بازاریابی باید بپرسید
5 بهترین میزبانی ویدیو برای مشاغل
چگونه یک تیزر تبلیغاتی برای تجارت خود بسازیم؟ بهترین ویدیوی تبلیغاتی تاکنون!
، ,های ,یک ,انیمیشن ,فیلم ,زنده ,فیلم های ,اقدام زنده ,می خواهید ,شما را ,به شما
درباره این سایت