چه یک شرکت سازمانی باشید ، چه یک شرکت تازه تاسیس کوچک یا یک نمایش یک نفره ، هر شرکت سایزبندی می تواند از تولید فیلم های بازاریابی بهره مند شود. ویدئو به یکی از داغترین انواع بازاریابی تبدیل شده است و دلیل خوبی هم دارد. با کوتاه شدن دامنه توجه و افزایش نیاز فوری به سرگرمی ، ویدئو این نیازها را برطرف می کند. سریع ، جذاب و بصری جذاب است و بهترین قسمت آن است: می توانید از قطعاتی که برایتان جالب نیستند بگذرید.
از نقطه نظر بهینه سازی موتور جستجو (SEO) ، می توانید از فیلم ها استفاده کنید تا به سرعت از Google مطلع شوید. اگر فیلم بازاریابی خود را در YouTube بارگذاری کنید و آن را به درستی پیکربندی کنید ، معمولاً دریافت مراجعه به نتایج ویدئویی که توسط Google نشان داده شده آسان تر است. در مقایسه با رتبه بندی یک صفحه وب مبتنی بر متن ، بهینه سازی موتور جستجوی ویدئو می تواند یک روش بسیار کارآمد برای دریافت ترافیک باشد.
تحقیقات نشان می دهد که 47٪ از مارک های ایالات متحده دارای ویدئو در صفحات محصول هستند. 47٪ عددی نیست که به راحتی آن را بپذیرید ، بنابراین اگر می خواهید در شناختن برند خود شانس بیاورید و از رقبای خود متمایز شوید ، واگن بازاریابی ویدیویی را بزنید.
بنابراین چگونه یک فیلم بازاریابی تهیه کنم؟
قبل از شروع به ساختن س questionsالات ، س questionsالات زیادی برای پاسخ دادن وجود دارد. ما در زیر سه س topال اصلی را که باید قبل از تولید فیلم بازاریابی خود به آنها پاسخ دهید ، تفکیک کرده ایم:
هدف شما برای این ویدیو چیست؟
می خواهید مخاطبان شما از این ویدئو چه چیزی بکشند؟ در اینجا چند هدف مشترک وجود دارد:
آگاهی از برند را افزایش دهید
دنبال کردن در شبکه های اجتماعی را افزایش دهید
بازدید از وب سایت را افزایش دهید
پاسخ به این س willال به شما کمک می کند چارچوبی را برای درک صحیح قالب ویدیوی خود تنظیم کنید.
قالب ویدئو چیست؟
می خواهید مخاطب خود را با چه برداشتی ترک کنید؟ شاید شما بخواهید یک ویدیوی ویروسی تهیه کنید تا رسانه های اجتماعی خود را دنبال کنید. از آنجا که فیلم های ویروسی معمولاً دارای فاکتور "شوک" (شوخ طبعی ، مهارت باورنکردنی ، پیچ و تاب شگفت آور و غیره) هستند ، برای ایجاد شخصیت تجاری و فرهنگ شرکت مناسب هستند.
به عنوان مثال ، اولین تلاش ما برای تهیه یک فیلم ویروسی مشکلی است که محصول ما با تجربه دو کودک ناز که نوازندگان خیابانی را امتحان می کنند ، برای مشتریان (دوره های طولانی فروش) حل می کند.
3 مرحله اول برای ساخت فیلم تبلیغاتی شما
10 قانون کپی رایت که هر تهیه کننده ویدیو باید در مورد آنها بداند
10 سوال برای یک مقاله ویدئویی تبلیغاتی برنده
12 موسیقی فیلم تبلیغاتی متحرک برای الهام بخشیدن به هسته اصلی شما
3 سوالی که قبل از ساخت فیلم بازاریابی باید بپرسید
5 بهترین میزبانی ویدیو برای مشاغل
چگونه یک تیزر تبلیغاتی برای تجارت خود بسازیم؟ بهترین ویدیوی تبلیغاتی تاکنون!
، ,یک ,فیلم ,بازاریابی ,های ,ویدئو ,فیلم بازاریابی ,را افزایش ,افزایش دهید ,خود را ,می کند
درباره این سایت