بازاریابی ایمیل از دیرباز وجود داشته است و دلیل خوبی هم دارد - تا به امروز ، یکی از موثرترین کانالهای ارتباطی صاحبان مشاغل در دسترس است.
یک کمپین خوب می تواند به شما کمک کند تا برند خود را ارتقا دهید ، با مشتریان در ارتباط باشید و آنها را به مشتری تبدیل کنید. و هنگامی که آن را با محتوای ویدئویی خارق العاده ترکیب می کنید ، می توانید ارسال های خود را ادویه کنید و تعامل را بهبود بخشید - همه اینها در حالی است که هم نرخ باز و هم کلیک را افزایش می دهید.هزینه یک تیزر تبلیغاتی چقدر است؟
از نظر تئوری حداقل.
واقعیت این است که مدیریت یک استراتژی بازاریابی ایمیل الکترونیکی ویدیویی یک کار دشوار است - شما باید بدانید که چگونه از قالب استفاده کنید تا تلاش شما اهداف شما را برآورده کند! دوبله پس اگر با این ابزار تجربه کافی ندارید!
بنابراین ، امروز ، ما همه چیز را در مورد جاسازی محتوای ویدیویی در مبارزات ایمیل خود و همچنین بهترین مشاوره برای بهبود نتایج خود با آن به شما خواهیم گفت!
افزودن ویدیو به ایمیل های شما - برای چه کاری؟
همانطور که از نام آن پیداست ، بازاریابی ایمیل ویدیویی به سادگی به استراتژیهایی اشاره دارد که از محتوای ویدیویی در مبارزات ایمیل شما استفاده می کنند. هدف اصلی آن افزایش تعامل مشترک است ، اما همچنین به شما کمک می کند تا در ارتباط با چشم اندازها باشید ، با مخاطبان جدید تماس بگیرید و نام تجاری خود را ارتقا دهید.
ازدواج با ویدئو و ایمیل یک استراتژی رایج در زمینه بازاریابی ویدئویی است که بسیاری از مارک ها برای جذابیت ، جذابیت و اصالت بیشتر ارسال های خود اجرا می کنند. با این حال ، به خاطر داشته باشید که این وماً به معنای پخش مستقیم فیلم در آن ایمیل ها نیست!
در واقع ، بازاریابان معمولاً یک تصویر کوچک ویدیویی یا .gif را در ایمیل جایگذاری می کنند که گیرندگان را به یک صفحه خارجی هدایت می کند. این بیشتر به این دلیل است که فیلم های جاسازی شده توسط اکثر ارائه دهندگان خدمات ایمیل بزرگ مانند Gmail و Outlook پشتیبانی نمی شوند.
بنابراین ، اولین چیزی که باید بدانید این است که سریعترین و مطمئن ترین راه برای شروع افزودن ویدیو به ایمیل های شما شامل تصاویر سفارشی یا GIF است - که معمولاً از ویدئو گرفته می شود - برای فریب مردم برای کلیک و تماشا
چه چیزی باعث می شود بازاریابی ایمیل ویدئویی به چنین ابزاری قدرتمند تبدیل شود؟
به همان اندازه که یک کمپین ایمیل می تواند موثر باشد ، مردم هر روز ده ها ایمیل دریافت می کنند. بنابراین ، بسیار مهم است که اگر نتیجه می خواهید ، سر و صدا را کاهش دهید و از رقابت خارج شوید!
با محتوای ویدئویی جذاب ، می توانید یک ایمیل ساده و ساده را به تجربه جذاب تر ، تأثیرگذار و جالب تری تبدیل کنید. کمک به شما برای جلب توجه بینندگان و ایجاد انگیزه برای باز کردن پیام های شما - حتی با اضافه کردن کلمه "ویدیو" در موضوع ، می توانید نرخ باز را از 7٪ به 13٪ افزایش دهید.
علاوه بر این ، یک تصویر کوچک ویدیویی به شما کمک می کند تا میزان کلیک را 40 درصد افزایش دهید.چگونه یک تیزر تبلیغاتی برای تجارت خود بسازیم؟ بهترین ویدیوی تبلیغاتی تاکنون!
می بینید که مردم ایمیل ها را به روش خواندن چیزی که چاپ شده است نمی خوانند - آنها به سرعت پیام را اسکن می کنند و توجه خود را به عناصر روشن و رنگارنگ متمرکز می کنند. و آیا چیزی فراتر از یک تصویر کوچک ویدیویی سفارشی و زرق و برق دار وجود دارد که درست در وسط یک ایمیل مارک قرار گرفته باشد؟
با توجه به یادداشتی مشابه ، نمی توانید به متن طولانی برای انتقال پیام خود اعتماد کنید. در واقع ، طول ایده آل برای کپی ایمیل بین 50 تا 125 کلمه است ، که وقتی حرف های زیادی برای گفتن دارید می تواند بسیار محدود کننده باشد.
با این حال ، با استفاده از فیلم ، می توانید در مدت زمان کوتاهی تمام اطلاعات مهم را متراکم کنید! همه در حالی که متن ایمیل خود را سبک ، کوتاه و شیرین نگه دارید.
آخرین و نه مهمترین ، ارسال فیلم از طریق ایمیل همچنین می تواند معیارهایی را درباره اینکه چه کسی ویدیوهای شما را مشاهده می کند و چه کسی مشاهده نمی کند ، ارائه دهد. ارائه بینش ارزشمندی برای درک اینکه چه گیرنده هایی با محتوای شما درگیر می شوند و از همه مهمتر به چه نوع محتوایی تمایل دارند پاسخ دهند.
استفاده از بازاریابی ایمیل از طریق ویدئو مانند یک حرفه ای: 6 راه ساده
خوب ، اکنون که دانستیم ایمیل ویدیویی چقدر می تواند برای تجارت شما مفید باشد ، وقت آن است که به قسمت جالب برویم. در اینجا 6 روش ساده برای استفاده موثر از فیلم برای بازاریابی از طریق ایمیل آورده شده است!
شماره 1 طراحی و اجرای صفحات فرود که کار می کنند!
به یاد داشته باشید که ما در مورد استفاده از ویدئو برای هدایت گیرندگان به یک سایت خارجی گفتیم؟ خوب ، این فقط نباید هر سایتی باشد ، بلکه یک صفحه فرود بهینه است. برخلاف صفحات وب معمولی ، که به طور معمول برای تشویق به اکتشاف ایجاد می شوند ، صفحات مقصد به طور هدفمند برای تبدیل بازدیدکنندگان به سرنخ یا حداقل تحریک آنها برای اقدام معین طراحی شده اند.
به عنوان مثال ، بگویید شما در حال تبلیغ یک محصول جدید هستید ، بنابراین با یک تصویر کوچک ویدئویی تعبیه شده ایمیلی ارسال می کنید که مشترکین را به یک صفحه فرود هدایت می کند. در آنجا ، آنها تمام اطلاعات مربوط به آن را پیدا می کنند - یک ویدیوی محصول زیبا ، لیستی از ویژگی ها ، بررسی مشتری و از همه مهمتر CTA مشخص برای ترغیب آنها به خرید آن.10 سوال برای یک مقاله ویدئویی تبلیغاتی برنده
بنابراین ، به جای اینکه منجر به تماشای ویدیو در ایمیل شوید ، ارسال آنها به صفحه ای که زمینه بیشتری فراهم می کند می تواند بسیار مفیدتر باشد. به خصوص به سرنخ هایی که در انتهای کانال فروش هستند و برای مشتری شدن فقط به فشار نهایی نیاز دارند.
شماره 2 از قدرت رویدادهای محلی در استراتژی خود استفاده کنید
اگر نوع مشاغلی را دنبال می کنید که دوست دارد میزبان رویدادهایی باشد تا مشتریان جدیدی را به آنجا بیاورد ، ایجاد یک کمپین بازاریابی ایمیل ویدیویی در اطراف آنها می تواند به شما کمک کند کلمه زمان زیادی را گسترش دهید.
خواه یک رویداد کوچک برای ده نفر باشد یا یک رویداد بزرگ کنفرانسی که مردم را از سراسر جهان جمع می کند ، ارسال دعوت نامه از طریق ایمیل بسیار موثر است. دو برابر می شود وقتی که شخصی است و شامل یک ویدیوی جذاب و جذاب برای جلب توجه بیننده است.
شما می توانید با جمع بندی سایر رویدادها ، مجموعه ای از توصیفات را با شرکت کنندگان در گذشته یا شرکت کنندگان که تجربیات عالی خود را به اشتراک می گذارند ، ایجاد کنید و یا افرادی را که در مشاغل شما هستند ، دعوت کنید و آنها را تشویق کنند که آن را از دست ندهند. احتمالات بی پایان است ، واقعاً! فقط مطمئن شوید که هرچه مناسب برند شماست انتخاب کنید!
شماره 3 آن را بخشی از روند فروش خود قرار دهید!
خوب ، اینجاست که می توانید از اطلاعاتی که از طریق ایمیل مارکتینگ می گیرید بیشترین بهره را ببرید. اگر مشترکین خود را تقسیم بندی می کنید - و قطعاً باید این کار را انجام دهید - می توانید از محتوای ویدئویی برای تسریع بخش فروش و بستن معاملات بیشتر استفاده کنید. این بسیار آسان است.
افراد آنلاین به دنبال نوعی ارتباط هستند ، به ویژه از مارک هایی که دوست دارند. بنابراین ، شما یا کارمندان فروش خود می توانید یک ویدیوی ساده اما شخصی - حتی مستقیماً از رایانه خود - ضبط کنید و در عرض چند دقیقه آن را به داغ ارسال کنید. اثرگذاری قدرتمند و بهبود شانس اقدام آنها!
بهترین چیز؟ ابزارهای زیادی برای کمک به شما در انجام یک کار عالی وجود دارد.
به عنوان مثال ، Wistia یک ویژگی آسان برای استفاده به نام Soapbox را فراهم می کند. اساساً ، این یک وب کم و ابزار ضبط صفحه است که به شما امکان می دهد یک فیلم ضبط کنید ، آن را ویرایش کنید و سپس پیوند کوچک را مستقیماً روی ایمیل کپی کنید!
# 4 گواهی نامه و داستان مشتری: یک معدن طلای بالقوه
فیلم های توصیفی و داستانی مشتری در مورد متقاعد کردن چشم انداز ارزش یک محصول یا خدمات بسیار کارآمد هستند. توضیح اینکه چرا اکثر صاحبان مشاغل همیشه مراقب هستند که آنها را در استراتژی های بازاریابی خود بگنجانند.
نکته ای در مورد تماشای یک انسان واقعی است که صریحاً در مورد تجربه خود با مارکی صحبت می کند ، بسیار قانع کننده ، قانع کننده و قابل اعتماد است. بنابراین ، چرا از این مزیت استفاده نکرده و این داستان ها را مستقیماً به صندوق های ورودی خود ارسال می کنید؟
یک بار دیگر ، توصیه می کنیم مشترکان خود را تقسیم بندی کنید و بر روی هدایایی که در آستانه خرید هستند تمرکز کنید! این کار را انجام دهید و احتمال بسته شدن فروش بسیار بیشتر خواهد بود.
شماره 5 در مورد مشتریان موجود فراموش نکنید!
به عنوان یک صاحب مشاغل ، هرگز نمی توانید مشتریان فعلی خود را از دست بدهید. در حقیقت ، شما باید تلاش کنید تا با افرادی که قبلاً یک بار از شما خرید کرده اند - یعنی ایجاد محتوای دلپذیر از مشتری - ارتباط متقابل برقرار کنید.3 سوالی که قبل از ساخت فیلم بازاریابی باید بپرسید
از نظر بازاریابی ، موارد مختلفی وجود دارد که می توانید برای ارتقا experience تجربه مشتری خود و ادامه کار آنها ، به کار بگیرید. حتی بیشتر هنگامی که محتوای ویدئویی و بازاریابی ایمیل را ترکیب می کنید.
از اعطای تخفیف ویژه به آنها برای ارسال پیام های ویدئویی شخصی در روز تولد ، ایده پرورش این ارتباط موجود است. فراتر رفتن از تجربه مشتری برای راضی نگه داشتن آنها و در نهایت اطمینان از وفاداری آنها به برند شما.
ترکیب ایمیل و ویدئو برای کمپین های لذت بردن از مشتری فقط یک مسابقه ساخته شده در بهشت است.
شماره 6 ایمیل های خود را با GIF زنده کنید
اگر تازه کار خود را با بازاریابی ایمیل ویدیویی آغاز کرده اید ، استفاده از GIF راهی عالی برای سریعتر کردن ادویه های ارسال شده و پویاتر کردن آنهاست. GIF انیمیشن های کوتاه ، سرگرم کننده و درگیر کننده ای هستند که در گروه تصاویر قرار می گیرند. از این رو ، آنها می توانند به راحتی به الگوهای ایمیل شما اضافه شوند بدون اینکه نگران سازگاری یا مشکلات بارگیری باشید. (در این یک دقیقه بیشتر در این باره)
چه یک دکمه CTA ساده باشد که تغییر رنگ دهد ، چه برخی کلمات سرگرم کننده در اطراف صفحه حرکت کنند ، یا شمع های درخشان روی کیک ، کمی حرکت برای عبور از مرزهای طراحی ایمیل کافی است و آن را به مرحله بعدی می رساند. کمک به شما برای غافلگیری خواننده و ایجاد انگیزه برای کلیک کردن بر روی محتوای شما.
حتی بیشتر از این ، شما می توانید GIF های مارک دار خود را با استفاده از یک خالق آنلاین به صورت سفارشی بسازید تا احساس بازاریابی ایمیل ویدئویی خود را در برند حفظ کنید!
3 مرحله اول برای ساخت فیلم تبلیغاتی شما
10 قانون کپی رایت که هر تهیه کننده ویدیو باید در مورد آنها بداند
10 سوال برای یک مقاله ویدئویی تبلیغاتی برنده
12 موسیقی فیلم تبلیغاتی متحرک برای الهام بخشیدن به هسته اصلی شما
3 سوالی که قبل از ساخت فیلم بازاریابی باید بپرسید
5 بهترین میزبانی ویدیو برای مشاغل
چگونه یک تیزر تبلیغاتی برای تجارت خود بسازیم؟ بهترین ویدیوی تبلیغاتی تاکنون!
، ,یک ,ایمیل ,های ,بازاریابی ,کند ,خود را ,را به ,می توانید ,است که ,به شما ,بازاریابی ایمیل ویدیویی ,بازاریابی ایمیل ویدئویی
درباره این سایت