وقتی نوبت به دستیابی به نقاط عطف بازاریابی می رسد ، به سادگی هیچ نوع محتوای م effectiveثرتری نسبت به ویدئو وجود ندارد. و در میان بسیاری از سبک های مختلف موجود ، توضیح دهندگان رتبه بندی بالایی را در میان بهترین عملکردها دارند. به طور مداوم بهترین نتایج را ارائه می دهد.
یک تیزر تبلیغاتی موفق ، مخاطب را با یک برند آشنا می کند ، به ارتباط او با آن کمک می کند و پیامی شفاف و جذاب را ارائه می دهد. و همه اینها فقط در عرض چند دقیقه یا کمتر!
هدف.
هرچقدر که به نظر عالی می رسد ، واقعیت این است که با خاموش شدن تراشه ها ، هر فیلم تبلیغاتی ای که در آنجا وجود دارد ، نمی تواند "موفق" قلمداد شود. چرا این
یک سری چیزها ، واقعاً! با این حال خبر خوب این است که اگر به موقع در مرحله تولید گیر بیفتد ، همه آنها قابل رفع است - یا از آنها اجتناب می شود. بنابراین ، برای اطمینان از اینکه مفسر شما همانطور که می خواهید کار می کند ، ما رایج ترین اشتباهاتی را که افراد هنگام توسعه آنها مرتکب می شوند ، جمع آوری می کنیم.
پس از سالها همکاری در مشاغل تجاری با شرکتها در هر شکل و اندازه برای ساخت فیلم هایی که همیشه ارائه می شوند ، یاد گرفته ایم که توضیح دهندگان بیش از تعداد انگشت شماری از عناصر "مهم برای مأموریت" دارند.
عدم حضور یا سو mis استفاده از آنها شما را به قطعه ای هدایت می کند که انتظارات شما را برآورده نخواهد کرد.
شماره 1 مفهوم اشتباه (یا اعدام ضعیف!)
این مربوط به پیام شما و نحوه انتقال آن است.
آژانس های تولید ویدیو تبلیغاتی: بهترین آژانس های ویدئویی چه کسانی هستند؟
ویدئوهای تبلیغاتی ابزاری مناسب برای برقراری ارتباط هستند زیرا از روایتی جذاب برای ارتباط پیام شما با مخاطب مورد نظر استفاده می کنند و به طرز ماهرانه ای باعث ایجاد علاقه می شوند. گفته شد ، آنها بیش از حد "فروش" نیستند.
در عوض ، مفسران حول تعریف یک داستان خوب و قابل گفتن در مورد محصول یا خدمات یک شرکت و چگونگی کمک به کسی برای حل یک مشکل هستند.
این اتفاقاً اتفاقی نمی افتد این به یک ایده مفهومی کاملاً مشخص و یک فیلمنامه کاملاً خوب نوشته شده نیاز دارد که هم به قطعه شما کمک کند فوراً مخاطبان را مجذوب خود کند و هم از نظر جمعیت متمایز شود. کاربران آنلاین به دنبال جلب توجه محتوایی هستند که می توانند با آن ارتباط برقرار کنند. بنابراین ، همراهی با رویکردهای فرمولی قدیمی و منسوخ ، مفهوم ادامه دهنده مبنای تبلیغاتی شما است.
شما این کار را با خلاقیت ، اصالت و همیشه گره زدن هویت و ارزش های اصلی برند خود به قطعه خود انجام می دهید. روی مفهوم اصلی خود متمرکز شوید ، اما همیشه زیر لنزهای صدای نام تجاری خود باشید و آن را از طریق داستان سرایی تنظیم کنید تا به مخاطب کمک کند آن را درک کند و با آن ارتباط برقرار کند.
این فیلم توضیحاتی را که برای Blume Beverages ساخته ایم ، بگیرید. این کار با یک طرح کلی واضح از مزایای دارچین (ماده اصلی محصول آنها) شروع می شود و داستان را به طور ناگهانی به اصل شرکت خود منتقل می کند. مفهوم روشن ، اجرای موثر.
شماره 2 خیلی طولانی است
دلیلی وجود دارد که توضیح دهندگان - و در واقع بیشتر فیلم های بازاریابی - کوتاه هستند: توجه مخاطبان به صورت آنلاین با گذشت هر ثانیه به شدت کاهش می یابد. فیلم های تبلیغاتی موفق بین 30 ثانیه تا دو و نیم دقیقه باقی می مانند.
طول دقیق آن به عوامل مختلفی بستگی دارد ، مانند محصولی که می فروشید ، پیچیدگی راه حل شما یا حتی مشخصات جمعیتی مخاطب. به عنوان مثال افراد مسن مانند بینندگان جوان خیلی عجله ندارند و صبورتر هستند.
با این وجود ، حتی یک "طول کامل" واحد برای توضیح دهندگان وجود ندارد ، اما یک قانون اساسی این است که نباید بیشتر از 120 ثانیه دوام داشته باشند. به نظر می رسد نقطه شیرینی است که به مارک ها فرصت کافی می دهد تا پیام خود را بدون خسته کننده کردن بیشتر مخاطبان ارائه دهند.
با گفتن همه اینها ، مجاز هستید در این زمینه کمی انعطاف پذیر باشید (البته منطقی!) به شرطی که مطمئن شوید تک تک ثانیه های قطعه شما ارزش تماشا دارد! از ویرایش کردن و خلاص شدن از شر همه چیزهایی که لازم نیست یا چیز خاصی به داستانی که می خواهید به اشتراک بگذارید ، نترسید.
شماره 3 فاقد یک قلاب موثر است
با چیزی که قبلاً ذکر کردیم کاملاً گره خورده است: اگر مخاطب خود را با یک رویکرد اصلی از شروع کار جذب نکنید ، می خواهید آنها را از دست بدهید. در واقع ، شما حدود ده ثانیه اول فیلم خود را برای انجام این کار دارید ، یا اینکه خطر دارد بیشتر آنها حرکت کنند.
بله ، درست است - 10 ثانیه تمام چیزی است که شما باید مخاطب خود را قلاب کنید یا از دست بدهید ، و حتی گاهی اوقات نه خیلی زیاد!7 نکته برای موفقیت در کار با یک شرکت تیزر سازی حرفه ای
همانطور که می بینید ، هیچ شانس دیگری در اینجا وجود ندارد. شما باید به مخاطبان خود دلیل بیاورید تا از همان ابتدا فیلم خود را ادامه دهند. می توانید این کار را با طراحی صحنه های جذاب جذاب با خطوط جذاب انجام دهید. از همان ابتدا یک سوال جذاب بپرسید یا یک فرض جالب ارائه کنید ، و تصاویری زیبا و فریبنده با لحنی جذاب برای بوت داشته باشید! همه با پیام و مارک کلی شما هماهنگ است.
به این فیلم تبلیغاتی زندسک نگاهی بیندازید. این کار با یک عبارت ساده آغاز می شود که اکثر مردم می توانند با آن ارتباط برقرار کنند و می توانند فریب دهند.
شماره 4 خیلی دقیق!
باور کنید یا نکنید ، این می تواند یک مشکل باشد - به خصوص اگر توجهی ندارید. آیا تا به حال عبارت "Less is more" را شنیده اید؟ خوب ، این مانتای کسی است که روی یک تیزر تبلیغاتی موفق کار می کند!
هی ، متوجه شدیم شما مشتاق هستید که همه ویژگی ها و مزایای شگفت انگیز محصول خود را به مخاطبان خود بگویید. ما هم آنجا بوده ایم! با این حال ، بهتر است بینندگان را با اطلاعات بیش از حد غرق نکنید. آن جاده فقط منجر به حواس پرتی ، گیجی یا بدتر از حوصله می شود!
با پایبند بودن به یک پیام منحصر به فرد ، پوشش دادن یک مزیت اصلی و ایجاد ساختار پیرامون آن ، با پیشرفت تبلیغاتی ، از این خطرات جلوگیری کنید.
و در حالی که ما درمورد موضوع سادگی هستیم ، به خاطر داشته باشید که مفسران به شما امکان می دهند با موضوعات پیچیده کنار بیایید و آنها را قابل فهم کنید. با این حال ، این همان چیزی نیست که بگوییم روایت شما (فیلمنامه) باید تمام کارهای سنگین را انجام دهد! با استفاده از تصاویر معناداری که مکالمه را تکمیل می کنند ، اطلاعات را ساده و بدون رقیق کردن آنها دنبال می کنید.
شماره 5: خوب هدفمند نیست
هرچقدر که دیوانه به نظر برسد ، سلاح مخفی در پشت هر تیزر تبلیغاتی موفق ، همدلی است. آنها در حال پرداختن به مشکلات خاصی هستند که مخاطب خاصی با آنها دست و پنجه نرم می کند. آنها بدون هیچ قطعیتی به مخاطبان می گویند: "ما مسئله شما را درک می کنیم. در اینجا چطور می توانیم کمک کنیم. "
اما اگر به طور تفصیلی از کسانی که متوسل می شوید ، نمی توانید این کار را انجام دهید.
کلیپ های تبلیغاتی کوتاه در مقابل بلند
از عناصر اساسی جمعیتی مانند جنسیت ، سن و محل زندگی آنها ، تا اطلاعات عمیق تر ، مانند آنچه دوست دارند ، طعم و مزه و ترجیحات آنها ، اهداف بلند مدت و حتی بسترهای اجتماعی مورد علاقه آنها!
بخاطر بسپار: ایجاد محتوایی که متناسب با جایگاه شما باشد ، باعث می شود که قطعات شما تأثیر بیشتری داشته باشد و این پیش فرض باید در هر مرحله از تولید احساس شود.
شماره 6 کیفیت پایین
امروزه تهیه هر ویدیو کافی نیست. مخاطبان آنلاین چیزی غیر از کیفیت عالی را انتظار ندارند و اگر حتی به نظر می رسد ضعیف ساخته شده است ، آنها در کنار گذاشتن قطعه شما دریغ نمی کنند.
همیشه به خاطر داشته باشید که کیفیت فیلم شما چیزهای زیادی در مورد شرکت شما و محصولات آن می گوید. به نوعی ، این نحوه نشان دادن خودتان به جهان است. بنابراین ، اگر می خواهید جدی گرفته شوید و از رقابت خود بهتر عمل کنید ، نمی توانید از کیفیت صرف نظر کنید.
این امر همراه با تیم متخصصانی است که در کنار شما هستند و به شما کمک می کنند تیزر تبلیغاتی خود را توسعه دهید. توجه داشته باشید ، این فقط استخدام گرانترین سرویس موجود نیست - کیفیت و قیمت وماً مشابه نیستند ، حتی اگر گاهی اوقات چنین باشد.
همانطور که قصد دارید ویدیوی خود را توسعه دهید ، وقت بگذارید و یک شرکت ماهر در زمینه تولید فیلم با یک تیم حرفه ای و با تجربه پیدا کنید. قطعه ای که بتواند قطعات کاملاً کارآمد و کارآمد با کیفیت عالی در صنعت را در محدوده قیمتی متناسب با بودجه شما ارائه دهد.
مرحله جایزه: همچنین باید به.
حتی اگر ما رایج ترین اشتباهاتی را که می توانند بر عملکرد یک تیزر تبلیغاتی تأثیر بگذارند ارائه داده ایم ، در اینجا یک لیست کوتاه به اندازه یک لقمه وجود دارد که دارای 3 جنبه دیگر است که باید از آنها مراقبت کنید:
قابل مشاهده بودن: مخاطبان شما نمی توانند با محتوای شما مخفی باشند یا دسترسی به آن دشوار است! حتماً فیلم تبلیغاتی خود را در صفحه فرود خود جاسازی کنید ، آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید ، با آن تبلیغات پولی ایجاد کنید . خلاصه ، آن را جلوی چشم مردم قرار دهید!
از CTA واضح استفاده کنید: وقتی ویدیوی شما در حال بسته شدن است ، باید به بینندگان خود بگویید که می خواهید در مرحله بعدی چه کاری انجام دهند. به عنوان مثال ، از کجا می توان نسخه ی نمایشی تهیه کرد ، چگونه با شما تماس می گیریم ، از کجا می توان اطلاعات بیشتری درباره محصول خود کسب کرد و غیره اگر آنها کل این قطعه را تماشا کرده اند ، به وضوح به آنچه شما می گویید علاقه مند هستند ، بنابراین از این فرصت استفاده کنید!
Mind the Sound Design: موسیقی ، روایت صدا و جلوه های صوتی اهمیت دارند. زیاد. آنها شرایط ویدئو را تنظیم می کنند و به شما کمک می کنند پیامی را که می خواهید به اشتراک بگذارید افزایش دهید. اشتباه نکنید که با این عناصر فرعی رفتار کنید. که می تواند به یک قطعه عالی عالی آسیب برساند.
10 قانون کپی رایت که هر تهیه کننده ویدیو باید در مورد آنها بداند
3 مرحله اول برای ساخت فیلم تبلیغاتی شما
10 قانون کپی رایت که هر تهیه کننده ویدیو باید در مورد آنها بداند
10 سوال برای یک مقاله ویدئویی تبلیغاتی برنده
12 موسیقی فیلم تبلیغاتی متحرک برای الهام بخشیدن به هسته اصلی شما
3 سوالی که قبل از ساخت فیلم بازاریابی باید بپرسید
5 بهترین میزبانی ویدیو برای مشاغل
چگونه یک تیزر تبلیغاتی برای تجارت خود بسازیم؟ بهترین ویدیوی تبلیغاتی تاکنون!
، ,یک ,تبلیغاتی ,کند ,فیلم ,های ,خود را ,که می ,است که ,می کند ,تیزر تبلیغاتی ,خاطر داشته باشید
درباره این سایت