این را تصویر کنید: شما تصمیم گرفتید به این چیزهای بازاریابی ویدیویی ضربه بزنید. بنابراین ، شما با تیم بازاریابی خود کنار هم قرار گرفتید ، کمی طوفان فکری کردید و ایده خوبی برای قطعه خود ارائه دادید. سپس ، پس از صرف وقت و منابع زیادی برای تحقق آن ، بالاخره باید آن را در سیستم عامل مورد نظر خود بارگذاری کنید.
تصویر عالی ، درست است؟ هدف.
روزها شروع می شوند ، سپس هفته ها ، و به دلایلی ، قطعه شما جذابیتی را که انتظار داشتید پیدا نمی کند. شما آنچه فکر می کنید محتوای ویدئویی م effectiveثر است ، ایجاد کرده اید و هنوز کسی آن را تماشا نمی کند!
باور کنید یا نه ، این یک مشکل بسیار رایج تر از چیزی است که شما فکر می کنید ، و ما می خواهیم به آن کمک کنیم.
5 آمار بازاریابی ویدیویی اینستاگرام که باید در سال 2020 بدانید
در این مقاله ، لیستی از دلایل معمول - اما اغلب نادیده گرفته شده - را پیدا خواهید کرد که چرا ویدیوی شما تماشاگران را به آن شکلی که باید جذب نمی کند. ادامه مطلب را بخوانید و بیایید مطمئن شویم که قطعات شما تمام توجه لازم برای کار را به خود جلب کرده اند!
چرا تیزر شما مخاطبان را ضبط نمی کند
بیایید با یک چیز ساده شروع کنیم: دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است تیزر بازاریابی شما کار نکند. با این حال ، در اینجا شش عامل رایج وجود دارد که اغلب در پشت ناتوانی یک قطعه در جذب مخاطبان خود است.
شماره 1 خیلی طولانی است
این یک کشف پیشگامانه نیست: امروزه مردم نه حوصله دارند و نه تمایل به صرف وقت بیش از حد برای هر چیز تبلیغاتی و این شامل محتوای ویدیویی است. اگر همچنین در نظر داشته باشید که میانگین دامنه توجه فقط 8 ثانیه است ، علاقه داشتن آنها به کل قطعه کار چندان مهمی نیست.
طول و درگیری تیزر نشان دهنده دو روی یک سکه است. شما باید سعی کنید مخاطب خود را با یک پیش فرض سریع و ناخوشایند از ابتدای کار قلاب کنید ، در غیر این صورت مدت کوتاهی او حرکت خواهد کرد.
اما ، چگونه می توان بهترین طول را برای قطعه خود تعریف کرد؟ ممکن است بپرسید خوب ، نکته جالب در اکثر تیزر های بازاریابی 2 دقیقه است ، اما مطمئناً به خود این قطعه و اهداف شما بستگی دارد.
به عنوان مثال ، تیزر های تبلیغاتی متحرک می توانند در کمتر از 90 ثانیه اطلاعات زیادی را درباره یک کسب و کار یا محصول منتقل کنند. از طرف دیگر ، تبلیغات یا تبلیغات سنتی معمولاً در حدود علامت 15 و 30 ثانیه نگهداری می شوند.
بنابراین ، همانطور که برای توسعه قطعه خود برنامه ریزی و کار می کنید ، دائماً به طول آن توجه داشته باشید! این یک عامل تعیین کننده در نحوه نزدیک شدن مخاطب شما و درگیر شدن با آن خواهد بود. وقتی شک کرد: هرچه کوتاه تر ، بهتر است.
شماره 2 شما در حال صحبت با مخاطب اشتباه هستید
وقتی هر استراتژی بازاریابی را توسعه می دهید ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که بفهمید به چه کسانی می خواهید دسترسی پیدا کنید و محتوای خود را فریب دهید. در واقع ، یکی از بزرگترین اشتباهاتی که می توانید بعنوان بازاریاب مرتکب شوید ، دست کم گرفتن اهمیت تعریف مشخصات دقیق مشتری ایده آل شما است - و نقشی که در ساخت محتوای ویدئویی موثر دارد.
ویدئو ابزاری جذاب و جذاب است که به مارک ها کمک می کند ارتباطات عمیق تری با مخاطبان ایجاد و پرورش دهند. اما اگر قطعه شما افراد اشتباه را جذب خود کند هرگز این اتفاق نخواهد افتاد! کسب و کار یا محتوای شما برای رفع نیازهای خاص گروه خاصی از افراد است و بیشترین تمرکز شما باید در همین قسمت باشد!
فرض کنید شما جو متوسط هستید و می خواهید از طریق ویدئو درباره یک نرم افزار بیشتر بدانید. شما به بازی ضربه می زنید و به جای دستورالعمل های گام به گام ساده ، پر از مشخصات فنی و اصطلاحات گیج کننده است. هیچ سوالی وجود ندارد که شما به سرعت کلیک کرده و محتوای مناسب تر از انتظار خود را پیدا کنید!
اکنون ، شناسایی دقیق مخاطب هدف شما ، زمان ، تحقیق و برنامه ریزی زیادی را می طلبد. اگرچه این کار را صحیح انجام دهید و در مورد بازاریابی ویدیویی ده برابر نتیجه می دهید.
خبر خوب این است که در عصر دیجیتال ، به احتمال زیاد بیشتر اطلاعات لازم در این زمینه را از قبل دارید. یا خیلی راحت خواهید توانست آن را پیدا کنید! طبقه بندی دموگرافیک ، لیست ویژگی های مربوط به شخصیت ، پروفایل علاقه و سرگرمی ، این موارد امروزه بخشی از اکثر مجموعه های پلت فرم رسانه های اجتماعی است.
بنابراین ، ایده روشنی از اینکه ویدیوی شما قرار است با چه کسی صحبت کند ، کسب کنید و از خود بپرسید: آیا این چیزی است که آنها می خواهند تماشا کنند؟ آیا نقطه فشار آنها را به روشی مفید برطرف می کند؟ آیا آنها را سرگرم می کند؟ آیا این "به زبان آنها صحبت می کند"؟ اگر پاسخ هر یک از آنها منفی است ، پس به صفحه نقاشی برگردید!
6 سرویس برتر تولید فیلم در حال حاضر در بازار!
شماره 3 عنوان یا توضیحات گمراه کننده
حتی اگر ما در اکثر رسانه های خارج از کشور در زمان کلیک زندگی می کنیم ، بسیار مهم است که تیزر های بازاریابی شما از افتادن در آن دام جلوگیری کنند.
در حال حاضر انگیزه های زیادی وجود دارد که می خواهید از عنوان ها و توصیف های گمراه کننده دور بمانید. محتوایی از این قبیل خطر حذف در برخی از سیستم عامل ها یا جریمه شدن با رتبه های پایین تر در SERP را دارد. اما شاید مهمتر از همه ، آنها فقط منجر به تجربه های بد کاربر می شوند.
ما را اشتباه نگیرید ، نوشتن عناوین ابتکاری و فریبنده هنری است که باید برای تسلط بر آن زندگی کنید - و بخش مهمی از استراتژی ویدیویی شماست. یک عنوان هوشمندانه می تواند به برجسته سازی محتوای شما در میان سر و صدا کمک کند ، زیرا اولین کاری که برخی از کاربران برای تصمیم گیری در مورد تماشای یک قطعه بررسی می کنند یا نه.
اما یک عنوان عالی همیشه جذاب است
مهمتر از هر چیز دیگر ، و درست از آنچه ارائه می دهد. در غیر این صورت ، نام تجاری شما خطر از دست دادن اعتبار را دارد.
هرچقدر وسوسه انگیز باشد ، اگر مخاطبان شما ببینند که شما از ترفندهایی برای ایجاد حس کنجکاوی و افزایش ارقام کلیکی خود بدون هیچ گونه بازدهی استفاده می کنید ، آنها دیگر با محتوای شما ارتباط برقرار نمی کنند. ساده است!
و اگر فکر می کنید می توانید از راهنمایی استفاده کنید ، ابزارهای بسیار خوبی برای نوشتن عناوین بهتر وجود دارد ، مانند Sharethrough ، یک تحلیلگر رایگان که به شما پیشنهاداتی برای بهبود عنوان می دهد.
شماره 4 شما آن را در کانال های اشتباه به اشتراک می گذارید
وقتی به محل مصرف تیزر فکر می کنید ، اولین چیزی که احتمالاً به ذهن شما خطور می کند Youtube است ، درست است؟ همچنین با توجه به اینکه حدود 2 میلیارد کاربر دارد - اساساً یک سوم اینترنت - منطقی است که روزانه 1 میلیارد ساعت محتوا می بینند. بله ، همین تعداد میلیاردی وجود دارد!
با این حال ، یوتیوب تنها مکانی نیست که مردم می توانند تیزر های شما را تماشا کنند ، و این فرض می تواند به تلاش های بازاریابی شما آسیب برساند! در واقع ، سه سیستم عامل برتر که بیشتر مشاغل ترجیح می دهند از طریق ویدئو تبلیغ کنند ، فیس بوک ، اینستاگرام و یوتیوب هستند.
اکنون ، به عنوان مثال ، هر قسمت از محتوای ویدئویی موثر در فیس بوک وماً نتایج یکسانی را در اینستاگرام ، یوتیوب یا توییتر بدست نخواهد آورد. هر بستر رسانه اجتماعی ویژگی ها ، مزایا و محدودیت های خاص خود را دارد. با این حال ، این بدان معنا نیست که شما باید قطعه جدیدی را از ابتدا برای هر یک ایجاد کنید. می توانید از ویدئو "یکسان" در هر کانال استفاده کنید ، اما ابتدا مطمئن شوید که آن را مطابق با تنظیمات سیستم عامل جدید تطبیق می دهید.
مکانی که می خواهید ویدیوهای خود را به اشتراک بگذارید نیز با کسانی که می خواهید به آنها دسترسی داشته باشید ارتباط زیادی دارد. هر نوع مخاطبی به طور مساوی در هر پلتفرمی معلق نیست. مشاغل مورد نیاز gen-Xers در کانال های رسانه های اجتماعی موفقیت بیشتری نسبت به شرکت های SaaS با تعداد ترافیک وب سایت قوی کسب خواهد کرد.
استفاده بیشتر از ویدیوی شما شامل تصمیم گیری در مورد بهترین روش برای استفاده از آن است! این کار را درست انجام دهید ، و به طور مداوم منجر به دیدگاه و تعامل بیشتر می شود.
شماره 5 بهینه نشده است
عناوین شفاف و دعوت کننده قسمت بزرگی از بهینه سازی ویدیوی شما است اما کارهای بیشتری باید انجام دهید تا بتوانید دسترسی خود را افزایش دهید. هر پلت فرم سطح بهینه سازی خاص خود را دارد. با این حال ، ما فقط در یوتیوب تمرکز خواهیم کرد ، همانطور که قبلاً تأسیس کردیم ، این بزرگترین پلت فرم اشتراک ویدیو است. اما اصول باید به بیشتر گزینه های دیگری که در اختیار دارید ترجمه شود!
استراتژی بازاریابی ویدئویی: راهنمای کامل برای سال 2020
این سه مورد مهم است که شما باید در Youtube بهینه سازی کنید تا به شما کمک کند تعداد بینندگان خود را افزایش دهید:
توضیحات: یوتیوب برای توصیف محدودیت 5000 نویسه دارد اما استفاده از همه آنها ضروری نیست. در واقع ، به طور پیش فرض فقط حدود 100 حرف - یعنی دو خط اول - را نشان می دهد ، پس از آن ، بیننده برای خواندن کل متن باید روی "نمایش بیشتر" کلیک کند. بنابراین ، مهمترین اطلاعات را محدود کرده و در جلو قرار دهید.
برچسب ها: آنها به بیننده کمک می کنند بفهمد ویدئوی شما چیست. اما مهمتر از همه ، برچسب ها همچنین به Youtube کمک می کنند تا محتوای ویدئوی شما را درک کند. به این ترتیب الگوریتم آن قطعه شما را با تیزر های مشابه مرتبط می کند و می تواند به شما در افزایش قرار گرفتن در معرض آلی کمک کند.
تصاویر کوچک سفارشی: همانطور که یوتیوب عاقلانه می گوید ، عناوین و تصاویر کوچک مانند بیلبوردها عمل می کنند: آنها به بینندگان کمک می کنند تا تصمیم بگیرند که تیزر شما را ببینند یا نه. به ویژه تصاویر کوچک اولین چیزی است که کاربران هنگام مرور مشاهده می کنند. میدونی چیه؟ 90٪ از بهترین تیزر ها دارای تصاویر کوچک سفارشی هستند. حتماً از آنها الگو بگیرید و تصویری چشمگیر ایجاد کنید که نمایانگر محتوای شما باشد و مخاطب شما را به تماشا وا دارد.
اگر می خواهید در مورد چگونگی بهینه سازی ویدئوی خود در Youtube و بهبود دسترسی خود بیشتر بدانید ، آنها دوره بسیار آموزنده و قابل فهم در آکادمی سازندگان خود دارند.
شماره 6 فاقد احساس است
محتوای ویدئویی موثر باعث می شود مردم چیزی را احساس کنند. هیجان ، شادی ، شوک ، غم ، کنجکاوی . شما آن را نامگذاری کنید. اگر تیزر شما فاقد همه احساسات باشد ، به سادگی کار نمی کند.
به عنوان یک صاحب مشاغل یا بازاریاب ، یکی از اهداف اصلی محتوای شما باید افزایش آگاهی از نام تجاری و واکنش مثبت مخاطبان باشد. به همین دلیل است که داستان سرایی قدرتمند هسته اصلی بهترین تیزر های بازاریابی است. این به شما کمک می کند تا احساس مشتری نسبت به نام تجاری ، محصولات یا محتوای شما را شکل دهید.
3 سوالی که قبل از ساخت فیلم بازاریابی باید بپرسید
از طریق روایتی که حول احساسات آشنا می چرخد - آنهایی که با بیننده شما طنین انداز می شوند - می توانید با آنها در یک سطح عمیق و شخصی ارتباط برقرار کنید. و سرانجام این همان چیزی است که وجود دارد: مردم می خواهند احساس کنند مارک هایی که با آنها درگیر هستند را می شناسند و برعکس مارک هایی که به آنها اعتماد دارند ، آنها را می شناسند و به آنها اهمیت می دهند.
3 مرحله اول برای ساخت فیلم تبلیغاتی شما
10 قانون کپی رایت که هر تهیه کننده ویدیو باید در مورد آنها بداند
10 سوال برای یک مقاله ویدئویی تبلیغاتی برنده
12 موسیقی فیلم تبلیغاتی متحرک برای الهام بخشیدن به هسته اصلی شما
3 سوالی که قبل از ساخت فیلم بازاریابی باید بپرسید
5 بهترین میزبانی ویدیو برای مشاغل
چگونه یک تیزر تبلیغاتی برای تجارت خود بسازیم؟ بهترین ویدیوی تبلیغاتی تاکنون!
، ,های ,یک ,کند ,محتوای ,تیزر ,است که ,خود را ,شما را ,کنید ، ,نمی کند
درباره این سایت